• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Citizen Nighthawk + Citizen BN0168

Punkster

Basic
Pris
1500
Returpolicy
Om vi kommit överens om det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det är dags att låta min Nighthawk vandra vidare. Detta är den numera utgångna modellen med länk. Den är i riktigt fint skick med repfritt glas och i princip utan märken på boett och länk med undantag för några små hairlines på claspen. Citizens grymma EcoDrive-teknologi, enligt mig det bästa solcellsverket man kan ha. Kommer fullset med box, tags och extra länkbitar. Länken är just nu anpassad till min handled på 17 cm.

Priset är 2200 kr + frakt enligt köparens önskemål alt. F2F i Örebro. Inga byten.

IMG_2226.jpeg
IMG_2225.jpeg
IMG_2228.jpeg

Nästa klocka att vandra vidare är min Citizen BN0168, Pepsi-modellen som är något lite ovanligare och något lite dyrare. Det är en grym beater eller perfekt badklocka inför sommaren! Citizens EcoDrive-verk sitter i, enligt mig världens bästa solcellsverk som tickar på utan problem. Den är i fint skick med repfritt glas och utan märken eller hairlines på boetten. Kommer watch only med ett något kortat originalband, men jag skickar något kul extra band om så önskas.

Priset är 1500 kr + frakt enligt köparens önskemål alt. F2F i Örebro. Inga byten.

IMG_2223.jpeg
IMG_2222.jpeg
IMG_2224.jpeg

Tillbaka
Topp