- Pris
- 800:- och 1500:-
- Returpolicy
- Nej.
- Bilder Skickat
- Ja
Två midsize-dykare till försäljning.
Annons tillbakadragen, klockorna ute på auktion på Tradera.
Citizen NY2300
Fint skick för sin ålder, men finns spår av användning. Bland annat repor på glaset som syns i vissa vinklar. Enligt tidigare ägare köpt av honom 1995.
Specs går lätt att googla. Enligt tidigare ägare går den ca 40 sek fort per dygn och det kan nog stämma, men har inte mätt själv. Håller sig inom minuten när jag använt den. Har ej trycktestats i min ägo.
Kommer på ett no name-gummi enligt bild.
Pris exkl. valfri frakt:900:- 800:-
Certina DS 200 m quartz
Fint skick för sin ålder, inga grova märken vad jag kan se, men hairlines och spår av användning finns. Runt 90-tal(?). Patinerade visare och index.
38 mm, safirglas, hacking, quick set för datum. Har ej trycktestats i min ägo. Vet ej när batteribyte skedde senast. Noterbart är att vridringen snurras väldigt lätt, vet inte hur det ska vara på dessa, men det är inte mycket motstånd.
Kommer på ett 19 mm-gummi från Archer.
Pris:1700:- 1500:- exkl. valfri frakt.
Kan tänka mig byte med en klocka mot mina två. Referenser finns.
Tack KS för annonsplatsen.
Annons tillbakadragen, klockorna ute på auktion på Tradera.
Citizen NY2300
Fint skick för sin ålder, men finns spår av användning. Bland annat repor på glaset som syns i vissa vinklar. Enligt tidigare ägare köpt av honom 1995.
Specs går lätt att googla. Enligt tidigare ägare går den ca 40 sek fort per dygn och det kan nog stämma, men har inte mätt själv. Håller sig inom minuten när jag använt den. Har ej trycktestats i min ägo.
Kommer på ett no name-gummi enligt bild.
Pris exkl. valfri frakt:
Certina DS 200 m quartz
Fint skick för sin ålder, inga grova märken vad jag kan se, men hairlines och spår av användning finns. Runt 90-tal(?). Patinerade visare och index.
38 mm, safirglas, hacking, quick set för datum. Har ej trycktestats i min ägo. Vet ej när batteribyte skedde senast. Noterbart är att vridringen snurras väldigt lätt, vet inte hur det ska vara på dessa, men det är inte mycket motstånd.
Kommer på ett 19 mm-gummi från Archer.
Pris:
Kan tänka mig byte med en klocka mot mina två. Referenser finns.
Tack KS för annonsplatsen.
Senast ändrad: