• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Citizen Promaster Aqualand 1500 kr

Weberg

Audemars
Pris
2200
Returpolicy
Ja, om nåt är galet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu bumpad till låga 1500 kr!

Härlig klassiker och perfekt sommarklocka i väldigt gott begagnat skick. Lite färgsläpp i index kl. 12, annars hittar finns inte mkt att anmärka på. Förstår mig inte på djup/tidtagningsfunktionerna, men allt snurrar så antar att det är ok.
Enligt mig snyggaste kombon med lätt borstad boett och blå tavla som skiftar nyans riktigt fint. Riktigt cool både med oysterlänk och orange gummi!

Serie: Promaster Aqualand AY5000-05L
Urverk: Citizen Quartz 3740 (quick date)

Svart original dykargummi N.D. Limits ingår, plus att jag bjussar på ett nytt blått tropic som jag köpte till.

Lägger ut den för exakt samma som jag själv betalade.
Pris 2 200 kr inkl. spårbar frakt.
Prisbumpar till 1750 kr med tropic och originalgummi!

Nu alltså superlåga 1500 kr med tropic och gummi!!!



IMG_20220625_145953.jpg

IMG_20220726_204054~2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp