• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Citizen Promaster Aqualand ENZO

Patte69

Basic
Hej
Jag är född på slutet av 60-talet och kom ihåg att det fanns en svart modell i titan av Citizen promaster aqualand på 90 talet! Min fråga är om det är någon som vet hur man får tag på en sådan och vad den kan tänkas kosta.
Jag är ny på forumet så rätta mig gärna om jag är fel ute!

Kollade runt litet och verkar heta Citizen aqualand C028 eller C029. Kan dessa vara de du tänker på?
20201107_144014.jpg

Ser ut som att de är svåra att få tag på, liksom många andra vintage-klockor som man vill ha. Man får nog bara vänta och se. Inom ett år kanske det dyker upp en auktion på Tradera, Ebay, eller kanske rentav en prisvärd annons på Klocksnack.

(Om du är rik på pengar och otålig, varsågod att köpa svindyrt på C24! https://www.chrono24.se/citizen/citizen-promaster-aqualand--id15766577.htm)

Senast ändrad:
Kollade runt litet och verkar heta Citizen aqualand C028 eller C029. Kan dessa vara de du tänker på?
20201107_144014.jpg

Ser ut som att de är svåra att få tag på, liksom många andra vintage-klockor som man vill ha. Man får nog bara vänta och se. Inom ett år kanske det dyker upp en auktion på Tradera, Ebay, eller kanske rentav en prisvärd annons på Klocksnack.

(Om du är rik på pengar och otålig, varsågod att köpa svindyrt på C24! https://www.chrono24.se/citizen/citizen-promaster-aqualand--id15766577.htm)
De är riktigt snygga med svarta boetten

Ping @Teppas79 och @Patte69
Hej
Jag är intresserad av att köpa denna för den är nice!
Hur får vi kontakt?
Mvh Patrik

Hej
Jag är intresserad av att köpa denna för den är nice!
Hur får vi kontakt?
Mvh Patrik
Alla svar på annonser skickas via direktmeddelanden (s.k. "DM" eller "PM") till berörd medlem mha forumfunktionen som heter "konversationer".

Klicka runt i forumets menyer så kommer du nog hitta rätt till slut!

Tillbaka
Topp