- Pris
- 1150
- Returpolicy
- Diskuteras
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer nu den tilltänkta sommar/sol/bad/beatern efter bara någon månad. Inköpt här på forumet.
Så klart inget fel på den, bara det att jag ännu en gång blivit påmind om att jag av någon outgrundlig anledning inte klickar med quartzur.
Levereras fullset plus ett extra grönt gummi. Inga repor eller dings, men den som letar med lupp kan säkert finna någon liten hairline.
Det svarta originalbandet är kapat någon centimeter på frihand (ganska fult gjort om man tittar nära). Så klart inget som syns vid normal användning, och går självfallet att snygga till om man är lite pillig av sig.
Sätter ett bra pris direkt!1450:- 1350:- 1250 1150:- inkl frakt (Postens skicka lätt). Alternativt avhämtning i Malmö-området.
Referenser finnes;
Så klart inget fel på den, bara det att jag ännu en gång blivit påmind om att jag av någon outgrundlig anledning inte klickar med quartzur.
Levereras fullset plus ett extra grönt gummi. Inga repor eller dings, men den som letar med lupp kan säkert finna någon liten hairline.
Det svarta originalbandet är kapat någon centimeter på frihand (ganska fult gjort om man tittar nära). Så klart inget som syns vid normal användning, och går självfallet att snygga till om man är lite pillig av sig.
Sätter ett bra pris direkt!
Referenser finnes;
OskiP
Det är väl lika bra att skapa en tråd. En första affär blir snabbt två, som blir tre... Skriv gärna en kommentar om vi gjort affär.
klocksnack.se
Senast ändrad: