• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Promaster GN-4-S

lofgreno

Audemars
Säljer min gamla Aqualand II som jag köpte 1992. Så den är gammal men funkar fint. Får för lite handledstid och ska köpa lite nytt så städar klocklådan lite.

200M vattentät. Trycktestad och nytt batteri 2017-04-01 på Klockmäster i Skärholmen (Se kvitto). Armbandet är orginal gummi armbandet. En liten repa på glaset klockan 12 och lite allmänt sliten. Men skulle säga att den har legat i klocklådan mkt dom under dessa år. Har dykt med den för några år sen i thailand och dykfunktionerna funkade utmärkt. Kronan stannar inte sekundvisaren riktigt alla gånger när man ska ställa dom analoga visarna, kanske är enkelt att fixa, vet inte riktigt.

Klockan finns i Stockholm men kan skicka om så behövs på köparens bekostnad. PM om ni har frågor.

Pris: 600 SEK
Retur: Ja om den skickas och köparen inte alls är nöjd med min beskrivning så går det att lösa
20170611_204155.jpg
20170611_204125.jpg
20170611_204219.jpg
20170611_202752.jpg
20170611_202938.jpg


/Olle

Tack KS för annonsplats
 
Topp