• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Promaster nu 700 pix! SÅLD!!!!

Moorflax

Patek
2-Faktor
Uppdatering 8/5-17
Det här har verkligen blivit min Svarte Petter, min Fermenta-aktie eller vad du vill.
Det går INTE att sälja den!
Jag skulle kunna göra en auktion av den eller kanske be @jabla köra över den med välten, men nu är det lite prestige i det här så nu ska den säljas till vilket pris som helst!
Nytt och sista pris(för tredje men inte sista gången) är 700:- men du kan glömma rek och fin låda för det här priset.
Retur? Haha, inte en chans! Nu ska den här grisen bort och aldrig mer komma tillbaka!





Det var denna klocka som fick upp mina ögon för gula urtavlor!
Klockan är en enklare dykdator med logg för 4st dyk, djup, tid, temp, djuplarm. Bra back up till riktig dator och cool klocka.
Klockan Har alarm, kronograf, dag/datum och temperatur i digitala fönstret.
Pris: 1500 kr skickat i rekommenderad låda till dig
Nytt pris: 1300 kr rekommenderat
NYTT PRIS BARA I HELGEN!! 1100:- skickat i rekat kuvert till dig!

Ok då kör vi sista sänkningen innan den går ut på Tradera:
För 1000 kronor jämnt får du en nästan ny(dec -15) sylvass dykare. Alltså ingen låtsasfjoll-variant typ Rolex eller liknande, utan en riktig och användbar dykare! Sista priset 1000 kr
Retur är en hederssak.
Edit: Sänker en sista gång till 800:- med billigare frakt.
Nu är det billigt.

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp