• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Citizen The Citizen Chronomaster

kottme

Basic
Pris
15000
Returpolicy
Vid ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
!Såld!

Hej!

Då jag fallit ur klockintresset på senaste åren så väljer jag att gå skilda vägar från denna underbara pjäs.

Klockan är en Citizen The Citizen Chronomaster AQ4020-54Y vilket är en JDM-modell från Japanska Citizen med det otroligt häftiga A060-urverket som har en nogrannhet på +- 5sek per år, samt laddas via solcell i klockan.

Förutom ett urverk i världsklass så är klockan gjord i titanium och i princip omöjlig att repa(klockan ser fortfarande ut som dagen jag fick hem den utan några repor vad jag kan finna!) och väger knappt något alls.
Klockan har även en urtavla i washi-papper vilket skapar en otroligt häftig och intressant urtavla.

Klockan är enligt mig den perfekta vardagsklockan med sina 37.5mm samt otroligt låga vikt, att den sedan är i princip orepbar gör inte saken sämre

Info om klockan
Movement: Solar Quartz
Calibre: A060 Eco-Drive
Case Material: Titanium, Hard Coating
Case Size: 37.5mm
Case Thickness: 10.6mm
Band material: Titanium, Hard Coating
Water Resistance: 100m
Glass: Sapphire, Super Clear Coating
Features: Antimagnetic, Date, Perpetual Calendar

Klockan är inköpt av mig i December 2021 via Chrono24 och klockan kommer med alla tillbehör samt orginalkartong osv.
Ni får ha lite översikt när det gäller bilderna då jag för tillfället endast har en lånemobil med unken kamera, men hojta gärna om ni vill ha fler bilder eller så!

Pris: Såld!

IMG_20260108_090750.jpg
IMG_20260108_090504.jpg
IMG_20260108_090608.jpg
IMG_20260108_090700.jpg
IMG_20260108_090736.jpg
IMG_20260108_090531.jpg

Vänligen PMa om ni har några frågor eller funderingar :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp