- Pris
- 2000kr
- Returpolicy
- Nej såvida inget är helt galet.
- Bilder Skickat
- Ja
Kan tänka mig byte mot en GWG-2000/B1000 eller ev en stålsquare + pengar.
Citizen Tsuyosa
Härlig gul tavla perfekt för sommaren. Addera två olika mjuka och välgjorda gummin och du är kitad för strand som uteservering
Skick: fint skick, visst finns det mindre spår av användning men inget extremt. Ger ett mkt gott intryck oavsett på band eller länk.
Tillbehör: fullset + två gummin. Ett vitt och ett gult. Länk finns såklart med (alla bitar) men gummit är för egen del överlägset på. FKM och superskönt. Köpt av mig från Ur&Penn. Kvitto finns.
Pris: 2000kr
Tissot prx 35 digital (SÅLD)
Grym digitalare med bra spec som safirglas, 100m wr och bra bakgrundsbelysning.
Skick: Fint skick men spår av användning finns. Det som är värt att notera är en lite längre repa från ena luggen och snett över. Syns väll om du tittar men den är tunn så inget som du noterar i dagligt bärande.
(Zoom på repan)
Tillbehör: fullset. Köpt av mig från klockmaster. Kvitto finns.
Pris: 1800kr
Referenser finns i mängder!
//jocke
Citizen Tsuyosa
Härlig gul tavla perfekt för sommaren. Addera två olika mjuka och välgjorda gummin och du är kitad för strand som uteservering

Skick: fint skick, visst finns det mindre spår av användning men inget extremt. Ger ett mkt gott intryck oavsett på band eller länk.
Tillbehör: fullset + två gummin. Ett vitt och ett gult. Länk finns såklart med (alla bitar) men gummit är för egen del överlägset på. FKM och superskönt. Köpt av mig från Ur&Penn. Kvitto finns.
Pris: 2000kr
Tissot prx 35 digital (SÅLD)
Grym digitalare med bra spec som safirglas, 100m wr och bra bakgrundsbelysning.
Skick: Fint skick men spår av användning finns. Det som är värt att notera är en lite längre repa från ena luggen och snett över. Syns väll om du tittar men den är tunn så inget som du noterar i dagligt bärande.
(Zoom på repan)
Tillbehör: fullset. Köpt av mig från klockmaster. Kvitto finns.
Pris: 1800kr
Referenser finns i mängder!
//jocke
Senast ändrad: