• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

limbotimbo

Cartier
IgÄr nÀr jag var pÄ stan gick jag in pÄ Ur & Penn och kollade runt lite och jag hittade en sjukt fin klocka:)
IMG_9567.JPG

Vad listar en sÄn hos ur Ä pen?
 

coolrader

Panerai
2-Faktor
Snygg! Grattis till nyköpet :) FÄr man den fortfarande levererad i gul dyktub eller Àr det "vanlig" klocklÄda som gÀller?
Tackar :)
Fick tyvÀrr bara en vanlig, enkel pappbox :(
Tjejen i kassan verkade vÀldigt imponerad över att jag utan tvekan visste vilken av klockorna i butiken jag ville ha, utan att ens bli förevisad funktionerna ;) NÀr jag sa att jag haft nÄgra likadana tidigare sÄg hon dÀremot bara förvirrad ut :D:hilarious:
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Tackar :)
Fick tyvÀrr bara en vanlig, enkel pappbox :(
Tjejen i kassan verkade vÀldigt imponerad över att jag utan tvekan visste vilken av klockorna i butiken jag ville ha, utan att ens bli förevisad funktionerna ;) NÀr jag sa att jag haft nÄgra likadana tidigare sÄg hon dÀremot bara förvirrad ut :D:hilarious:
Okej, dÀr ser man! Samma nÀr jag köpte min för nÄgot Är sedan :) Haha! MÄste sett kul ut! :D De Àr vÀl inte vana vid sÄ kunniga kunder helt enkelt ;)
 

par

Patek
2-Faktor
Jahopp, dÄ Àr man med Aqualand

52165735988__44F6E55A-343C-4C33-B3F5-9EFCC6A8C65A.JPG



Första intrycket Àr att gummit Àr katastrof. Stelt, nÀstan omöjligt att fÄ pÄ och alldeles för lÄngt för mina tunna hÀnder. Dessutom Àr hÄllarna i metall livsfarliga.

Klockan i övrigt imponerar. Solid kÀnsla i bÄde knappar och vridring i förhÄllande till priset. Den blÀstrade finishen ihop med blanka detaljer gör den jÀkligt trevlig. Upplever den mycket snyggare i verkligheten Àn pÄ bild.

Nu behövs ett nato och ett zulu att varva med sÄ kan man gÄ pÄ semester. Gummit kommer jag lÀgga pÄ hyllan...
 

Zee

Cartier
Jahopp, dÄ Àr man med Aqualand

52165735988__44F6E55A-343C-4C33-B3F5-9EFCC6A8C65A.JPG


Första intrycket Àr att gummit Àr katastrof. Stelt, nÀstan omöjligt att fÄ pÄ och alldeles för lÄngt för mina tunna hÀnder. Dessutom Àr hÄllarna i metall livsfarliga.

Klockan i övrigt imponerar. Solid kÀnsla i bÄde knappar och vridring i förhÄllande till priset. Den blÀstrade finishen ihop med blanka detaljer gör den jÀkligt trevlig. Upplever den mycket snyggare i verkligheten Àn pÄ bild.

Nu behövs ett nato och ett zulu att varva med sÄ kan man gÄ pÄ semester. Gummit kommer jag lÀgga pÄ hyllan...

Vad fick du ge? Ebay?
 

ML321

Omega
IMG_1729.JPG
IMG_1727.JPG
Sitter och myser med nyförvÀrvet! Helt sjukt trevlig beater - grym karaktÀr och tidlös design. Love it! Har bestÀllt ett grÄtt och ett grönt zulu för att kunna variera lite. Vilket band bÀr ni era Aqualands pÄ?
 

Sorubim

Audemars
IMG_1729.JPG
IMG_1727.JPG
Sitter och myser med nyförvÀrvet! Helt sjukt trevlig beater - grym karaktÀr och tidlös design. Love it! Har bestÀllt ett grÄtt och ett grönt zulu för att kunna variera lite. Vilket band bÀr ni era Aqualands pÄ?
Helt rÀtt med zulu!
Har lÀnk pÄ min, men det Àr en gammal C022. Om jag Àgde en JP2000 sÄ skulle jag nog köra grÄtt eller grönt zulu, den combon Àr grym.

Edit: glömde posta bild...

aq_m_01.jpg
 

ML321

Omega
Helt rÀtt med zulu!
Har lÀnk pÄ min, men det Àr en gammal C022. Om jag Àgde en JP2000 sÄ skulle jag nog köra grÄtt och/eller grönt zulu, den combon Àr grym.

Edit: glömde posta bild...

aq_m_01.jpg
Kör du pÄ 3-rings eller 5-rings zulu? Har inte landat i vad som Àr snyggast?

Edit: din CO22 gör sig riktigt bra pÄ lÀnk!
 
Topp