• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Var förbi @Ontrackpiraten i Söndags och fick en trevlig pratstund. HÀmtade upp Zulubanden och
gjorde en liten donation till BCF.
IMG_1064.JPG
Stiligt! Hoppas banden passar.
PĂ„ Ă„terseende.
 

Carez

Cartier
2-Faktor
En liten bild pÄ min aqualand.
Vilken Àr det "största" modellen som finns?
Tycker denna Àr lite vÀl liten för min smak, förslag?
 

Bilagor

  • 4A5BFB35-6E67-4180-8C9E-6A77875E1ED3.jpeg
    4A5BFB35-6E67-4180-8C9E-6A77875E1ED3.jpeg
    91.5 KB · Visningar: 44

Gummo

Joker
2-Faktor
HÀr pÄ en silikonrem med orange trÄd. FÄngar upp det orange i minutvisarna.
Screenshot_20170904-202807.jpg

Kaffe, Nyhetsmorgon och Aqualand... livet Àr inte sÄ svÄrt dÄ!

IMG_1512.JPG
FörlÄt men ni mÄste sluta förgripa er pÄ era klockor! LÀdernato, kontrastsöm och prÀglat skinn Àr strÀngt förbjudet pÄ Aqualands!

Mvh
AqualandtrÄdens tillförordnade stilpolis
 

M.M

Cartier
FörlÄt men ni mÄste sluta förgripa er pÄ era klockor! LÀdernato, kontrastsöm och prÀglat skinn Àr strÀngt förbjudet pÄ Aqualands!

Mvh
AqualandtrÄdens tillförordnade stilpolis

Ett Navajo pÄ en Aqualand skulle jag vilja se... NÄgon modig?
(SjÀlv avvaktar jag dÄ min Àr hos urmakaren...)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ett Navajo pÄ en Aqualand skulle jag vilja se... NÄgon modig?
(SjÀlv avvaktar jag dÄ min Àr hos urmakaren...)
Hade jag bara haft ett med rÀtt luggmÄtt sÄ absolutely... :)
SÄ hÀr blev min Breitling frÄn irakiska flygvapnet :)
IMG_20170607_215935.jpg
IMG_20170607_215722.jpg
Mer skoj Àn ett canvasband blir det inte för min del. Men redan dÀr Àr man farligt nÀra grÀnsen för vad som Àr tillÄtet.
IMG_2541.JPG

Bjussar pÄ lite bonus frÄn filmens vÀrld.
IMG_2542.JPG
IMG_2543.JPG
IMG_2544.JPG
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Vad har vi för ref pÄ din klocka?
CO28, pvd-behandlad titan.
Hur kan det bli fel med nÄgot frÄn en urinvÄnare?.... ;)
Irak, Breitling, Navajo... redig crossover mellan tider och vÀrldsdelar som fÄr det att krulla sig i huvudet pÄ nÄn sÄ enkelspÄrig som jag. En klockornas motsvarighet till kebabpizza med pommes och rÀksallad :D
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
CO28, pvd-behandlad titan.

Irak, Breitling, Navajo... redig crossover mellan tider och vÀrldsdelar som fÄr det att krulla sig i huvudet pÄ nÄn sÄ enkelspÄrig som jag. En klockornas motsvarighet till kebabpizza med pommes och rÀksallad :D
Dessutom skrivet pÄ ett forum med rÀtt i landet som klarar av att göra en inbakad kebabpizza med ett 90gr skrovmÄl i pizzan... Crossover som bÀst/vÀrst :)
 

Rixard

Cartier
SÄg en kollega ha en aqualand pÄ jobbet hÀromdagen och blev heltÀnd. Skitcool klocka ju men fattade inte förrÀn jag fick se den live... MÄste ha en sÄ smÄningom :) tyckte att al0004 var frÀnaste modellen nu nÀr jag tittat runt lite, fÄr se om jag hittar nÄgon till rimligt pris/skick. KÀndes som att priserna pÄ eBay var vÀldigt höga för fina exemplar...
 

Carez

Cartier
2-Faktor
SÄg en kollega ha en aqualand pÄ jobbet hÀromdagen och blev heltÀnd. Skitcool klocka ju men fattade inte förrÀn jag fick se den live... MÄste ha en sÄ smÄningom :) tyckte att al0004 var frÀnaste modellen nu nÀr jag tittat runt lite, fÄr se om jag hittar nÄgon till rimligt pris/skick. KÀndes som att priserna pÄ eBay var vÀldigt höga för fina exemplar...
OcksÄ letat dÀr men fÄtt avstÄ..
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ligger en pÄ K&S just nu! https://klocksnack.se/threads/citizen-promaster-fin.80610/

SÄg en kollega ha en aqualand pÄ jobbet hÀromdagen och blev heltÀnd. Skitcool klocka ju men fattade inte förrÀn jag fick se den live... MÄste ha en sÄ smÄningom :) tyckte att al0004 var frÀnaste modellen nu nÀr jag tittat runt lite, fÄr se om jag hittar nÄgon till rimligt pris/skick. KÀndes som att priserna pÄ eBay var vÀldigt höga för fina exemplar...

OcksÄ letat dÀr men fÄtt avstÄ..
 
Topp