• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Totte

Panerai
Gummit luktar sÄ gott!:woot:
21E3D3B6-9D19-48AF-9358-684EA20D95F9.jpeg
 

Virgin

Breitling
Köpte dÀr ifrÄn faktiskt :)
SÄg att nÄgon skrev om att en av de svenska nÀthandlarna som sÀljer nya Aqualand sÀljer den med skruvar som hÄller locket pÄ baksidan av klockan/boetten. Var det skruvar eller ett skruvlock som man snurrar av pÄ baksidan av din klocka som du bestÀllde?
 

Maer

Cartier
SÄg att nÄgon skrev om att en av de svenska nÀthandlarna som sÀljer nya Aqualand sÀljer den med skruvar som hÄller locket pÄ baksidan av klockan/boetten. Var det skruvar eller ett skruvlock som man snurrar av pÄ baksidan av din klocka som du bestÀllde?
Den ligger hos posten just nu ;)
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
SÄg att nÄgon skrev om att en av de svenska nÀthandlarna som sÀljer nya Aqualand sÀljer den med skruvar som hÄller locket pÄ baksidan av klockan/boetten. Var det skruvar eller ett skruvlock som man snurrar av pÄ baksidan av din klocka som du bestÀllde?
Tror inte den med caseback har sÄlts pÄ vÀldigt lÀnge. Det mÄste vara gamla bilder bara. Den nya har screwback.
 

Maer

Cartier
SÄg att nÄgon skrev om att en av de svenska nÀthandlarna som sÀljer nya Aqualand sÀljer den med skruvar som hÄller locket pÄ baksidan av klockan/boetten. Var det skruvar eller ett skruvlock som man snurrar av pÄ baksidan av din klocka som du bestÀllde?
Inga skruvar pÄ locket hÀr.
 

Starillusion

Cartier
Ingen hÀr inne som sitter pÄ en svart aqualand stÄl eller titanium som dom skulle vara intresserad av att byta mot en tudor black bay red uttagen sent 2017. Alternativ bara kÀnna för att avveckla en? :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Även gjort inlĂ€gg dĂ€r med tycker du det va opassande att jag la upp frĂ„gan hĂ€r ocksĂ„ ? ville nĂ€mligen bara nĂ„ ut till sĂ„ mĂ„nga som möjlig som jag vet Ă€ger en. Inte mening att posta inlĂ€gget om det va opassande.
Opassande...nja, tĂ€nker mer att om alla lĂ€gger in köpes eller sĂ€ljes i alla existerande trĂ„dar sĂ„ blir det rĂ€tt trist. Är betydligt fler Ă€n du som gör det och medlemmar som vart med hĂ€r lĂ€ngre Ă€n du men jag tycker att K&S finns till den sortens aktivitet. FörstĂ„r dock att du vill nĂ„ sĂ„ mĂ„nga som möjligt, det gör vi alla som vill köpa eller sĂ€lja. Vissa kanske tycker ...what ever...och jag kanske lite anal men men...dĂ€r har du min synpunkt.
 

Starillusion

Cartier
Opassande...nja, tĂ€nker mer att om alla lĂ€gger in köpes eller sĂ€ljes i alla existerande trĂ„dar sĂ„ blir det rĂ€tt trist. Är betydligt fler Ă€n du som gör det och medlemmar som vart med hĂ€r lĂ€ngre Ă€n du men jag tycker att K&S finns till den sortens aktivitet. FörstĂ„r dock att du vill nĂ„ sĂ„ mĂ„nga som möjligt, det gör vi alla som vill köpa eller sĂ€lja. Vissa kanske tycker ...what ever...och jag kanske lite anal men men...dĂ€r har du min synpunkt.

Fattar va du menar! Ska tÀnka pÄ det och bidra med det jag kan och hÄlla trÄdarna till Àmnet som dom Àr till för. Ska inte hÀnda igen :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Tack! Ja, perfekt sommarlook :) TyvÀrr Àr gummit bara 22mm sÄ ser lite sÄdÀr ut i annan vinkel. Gummit Àr Àr Isofrane som jag fick med en annan klocka för ett par Är sedan sÄ vet tyvÀrr inte vart man fÄr tag pÄ ett.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Snyggt det gummit! Bara skriker sommar, sol och bad om den kombon! Var har du fÄtt tag pÄ det?

Tack! Ja, perfekt sommarlook :) TyvÀrr Àr gummit bara 22mm sÄ ser lite sÄdÀr ut i annan vinkel. Gummit Àr Àr Isofrane som jag fick med en annan klocka för ett par Är sedan sÄ vet tyvÀrr inte vart man fÄr tag pÄ ett.

Köp ett av varje av dessa annars :)

http://royalstraps.se/product/superdeal-bonetto-mod-321

http://royalstraps.se/product/bonetto-mod-321

Isofrane finns annars pÄ kellotarvike, watchobsession m.fl. SjÀlv tycker jag borealis variant för 25$ Àr typ lika bra som ISO för 4ggr pengarna :oops:
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köp ett av varje av dessa annars :)

http://royalstraps.se/product/superdeal-bonetto-mod-321

http://royalstraps.se/product/bonetto-mod-321

Isofrane finns annars pÄ kellotarvike, watchobsession m.fl. SjÀlv tycker jag borealis variant för 25$ Àr typ lika bra som ISO för 4ggr pengarna :oops:
Har allt varit inne Ä kollat pÄ dessa och med rabatten för oss ks medlemmar blir det 90spÀnn. Inga pengar Ä brÄka om sÄ lutar Ät ett sÄnt orange :)
 
Topp