• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

City

Master J

Audemars
2-Faktor
Några halvroliga Citydykare jag haft...

IMG_8008_zps4499540e.jpg
20160423_101615_zps8ottccam.jpg
20170210_134140_zpsffxxmdj0.jpg
20170210_134413_zpstxl0bpet.jpg

Den gula :) wow
Quartz också, perfekt
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Lustig detalj som jag inte uppmärksammat förrän nu när jag sett alla dessa gula "Proffessional" är att automatarna har rätt speciell sekundvisare med lume medan kvartsarna inte har det.
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
Lustig detalj som jag inte uppmärksammat förrän nu när jag sett alla dessa gula "Proffessional" är att automatarna har rätt speciell sekundvisare med lume medan kvartsarna inte har det.

Upptäckte visaren utan lume igår, men tänkte att den utan var utbytt. Din teori verkar ju troligare. :)

Måste vara så att de kom med olika sekundvisare. Jag har inte sett någon kvartsare med den koola visaren. Inte heller någon automat utan (förutom de som utbytta då, mot röd t ex).

edit; det samma tycks gälla för varianten med svart tavla...
 

Pictor

Audemars
Men skulle verkligen Percy ha en City? Tänker att eftersom han är en misslyckad entreprenör-wannabe, borde han ha en billig klocka om påminner om en dyr? Kanske en Bullova?
Det är nog ett PRfoto framför Skulptören Lars Hakes brutalskulptur. Uppblåsta Egon gillar att spegla sig. Kul att ha hade sin privata guling vid tillfället. Underbar produktion som jag ibland återvänder till på SVT Play.
 
Topp