• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Clarence Clemmons

Zorro599

Omega
Köpte en omega seamaster. Otroligt bra skick på klockan som beskrivet. Trevlig och bra att ha och göra med.
100% goodguy! :)
 

Hubbatix

Cartier
Köpte ett par Vostoks av denne världsberömda (och för tidigt bortgångna) saxofonist. En mycket trevlig och smidig upplevelse! 100% goodguy!
 

Beo

Patek
Sålde en Spedmaster reduced till honom och det var en mycket smidig och trevlig affär,en riktigt seriös och 100 good guy!
Gör gärna affärer igen.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört en f2f affär med @Clemons och det var en alltigenom mkt trevlig träff vi hade och ett lyckat byte i +50k klassen. Trevlig och seriös kille, 100% good guy i min bok :)
 

UMC

Breitling
Tack för en smidig affär.
DF6FDB66-1E48-433F-868F-E400B6757BDA.jpeg
 

Siksten

Omega
2-Faktor
Bytte till mig en Seadweller från Clemons, f2f och med en trevlig pratstund på köpet. Allt i sin ordning och lätt att göra affär med.
 

cjde

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag köpte en Sinn av Clemons och allt gick hur bra som helst. Klockan kom välpaketerad och exakt som beskriven. Jag köper gärna fler klockor av Clemons!
 
Topp