• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BJL

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en CW på distans till @BJL. Mycket trevlig affär från början till slut, inga som helst konstigheter. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med😊
 

Xitor

Breitling
Jag har köpt en Omega Speedmaster av BJL och allt fungerade hur bra som helst. En mycket trevlig och reko kille. 100% GG som jag gärna gör flera affärer med.
 

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Har sålt på distans till @BJL. Trevlig och lättsam kommunikation, inga konstigheter – snabbt och smidigt. Till 100% en rekorderlig kis som förtjänar alla varma hedersbetygelser.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Nu har jag köpt också av @BJL , en Tissot närmare bestämt.
Jag är mycket nöjd med både klockan och affären och tycker förstås att @BJL är en riktig Goodguy!
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka till BJL på distans. Snabb och enkel affär. Inga konstigheter.
Rekommenderar andra att sälja till BJL då han är en Goodguy
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Gjorde en bytes affär med herrn, Super bra kommunikation genom hela dealen och @BJL var super mån att lösa ett problem som postnord hade skapat! En äkta GG med andra ord :)
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Genomfört ett distansbyte i lite dyrare prisklass, gott snack och väldigt snabbt skickat av @BJL!
Kan varmt rekommendera honom då allting överensstämde, 100% GG som jag gärna gör fler affärer med :)
 
Topp