• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cliff

Jetsetet

Omega
Jag köpte en Omega Seamaster Planet Ocean genom betalning i förskott. Klockan skickades via posten. Paketet kom fram utan problem och klockan var i det skick som jag förväntade mig från bilderna. Mycket smidig affär rakt igenom med en trevlig personlig touch. Jag kommer definitivt inte att tveka att köpa eller sälja till den här personen igen.
 

Psykel

Patek
Köpte en hel trave med vintage Seiko av @Cliff. Smidig affär, med lite extra service i form av extra resa från hans sida. Trevlig kille, dessutom! Har man tur kan man dessutom få provköra hans Royal Oak! :D
Massor av tummar upp, rekommenderas!
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka i 30k klassen av @Cliff. Affären slutfördes F2F på mitt kontor. Klockan med tillbehör var exakt som beskrivet :) Hade en trevlig diskussion om klockor med @Cliff som verkligen är en 100% goodguy med ett stort klockintresse :) Gör gärna affärer med honom igen och kan verklingen rekommendera honom!
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Köpte en Breitling av Cliff.
Jättetrevlig kille och bra klocka.
Snabb och smidig affär, träffades F2F och allt var som utlovat :)
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt Rolex i 40k klassen till Cliff. Inga problem överhuvudtaget. Allmänt trevlig man och rak kommunikation rätt igenom. Rekomenderas starkt!
 
Senast ändrad:

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt AP av Cliff där vi hade väldigt trevliga konversationer, rent upplevelsemässigt var detta ett av mina roligaste klockköp - inte bara för att jag köpte min första AP utan mycket tack vare att Cliff är en så härlig kille. Får ni chansen att göra affär, tveka inte en millisekund :)
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Köpt en gammal dinka av Cliff F2F. En av de trevligaste affärer jag genomfört - Cliff är en toppenkille på alla vis. Skulle mer än gärna göra affär i framtiden igen. 100 % GG alla kategorier.
 
Topp