• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clokka?

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Någon som hört något om det här?
https://instagram.com/clokka?utm_source=ig_profile_share&igshid=2oqri9lngwp9

4C4D7C8E-6F44-413D-A38F-8C74122B8C7C.png

Undrar också över vad det för säljare? De började att följa mig på Instagram utan att ens gillat någon bild. Så därför så blev jag nyfiken och kollade på deras hemsida! Vet dock inte om det är någon seriös sida. Är väldig lite info om klockorna!

Själva idén är väl ok, men 2019 så bör man ju ha ordning på hemsidan innan launch.
Känns utländskt på något sätt "kr 75.000"

Det mesta känns dåligt utfört. Känns som några skolelever utan erfarenhet av webdesign och business fått i uppgift att göra en nätshop.

Ingenting på hemsidan vem som äger eller ligger bakom den. Domänen är registrerad på godaddy som har en tjänst som låter en dölja vem som registrerat domänen, vilket de också gjort.

Bedrägeri med största sannolikhet.

Det mesta känns dåligt utfört. Känns som några skolelever utan erfarenhet av webdesign och business fått i uppgift att göra en nätshop.
Namnet beror nog på att de bakom företaget inte upplevt den ”fantastiska” hamburgerkedjan!
Känns väl som ett halvt påtvingat UF företag på gymnasienivå!
Inget ont om UF, många sådana företag och företagare går vidare och blir framgångsrika.

Namnet beror nog på att de bakom företaget inte upplevt den ”fantastiska” hamburgerkedjan!
Känns väl som ett halvt påtvingat UF företag på gymnasienivå!
Inget ont om UF, många sådana företag och företagare går vidare och blir framgångsrika.
Jag saknar Clock. Ett minne är när man som tonåring hade varit och köpt kläder, för att sedan avsluta på Clock hötorget längst ner i vänster hörn i rökhörnan. Några burgare, lite cigg. Perfekt. ;)

Jag har inte rökt på 18 år. :)

Jag saknar Clock. Ett minne är när man som tonåring hade varit och köpt kläder, för att sedan avsluta på Clock hötorget längst ner i vänster hörn i rökhörnan. Några burgare, lite cigg. Perfekt. ;)

Jag har inte rökt på 18 år. :)
Ok!
En annan är ju från Norrlands inland, Clock fanns bara i Sundsvall, här var vi hänvisade till Sibylla!
Men åt man samma mat tillräckligt många gånger, kom den upp på menyn!
Bra gjort! Det handlar om motivation!
Själv slutade jag röka -96 när jag fick diabetes.
Kan bli vansinnigt sugen nu i kylan bredvid nån som röker!

Ok!
En annan är ju från Norrlands inland, Clock fanns bara i Sundsvall, här var vi hänvisade till Sibylla!
Men åt man samma mat tillräckligt många gånger, kom den upp på menyn!
Bra gjort! Det handlar om motivation!
Själv slutade jag röka -96 när jag fick diabetes.
Kan bli vansinnigt sugen nu i kylan bredvid nån som röker!
Inte jag. Jag blir äcklad. Ingen behöver cigg när guds gåva till mänskligheten, snus, finns. ;)

Låt inte diabetesen hinda dig, funkar fint med prillor ;)

OnT: Har också stött på dem här, bland annat via instagram. Verkar inte vara något speciellt seriöst, men vem vet :D
Har ju inte insta, slipper mycket reklam på så sätt.
Ska bli intressant att följa dessa iaf.
Precis som du säger @Admm , överraskningar har vi fått förr!
OT
Kaffe har ersatt nikotinet, många koppar blir det...

Ingenting på hemsidan vem som äger eller ligger bakom den. Domänen är registrerad på godaddy som har en tjänst som låter en dölja vem som registrerat domänen, vilket de också gjort.

Bedrägeri med största sannolikhet.

Tror verkligen inte det är något bedrägeri, däremot är de två med engelska namn som ligger bakom sidan nog inte riktigt klara. Ingen av dem finns tex i något svenskt företag ännu.

Nä kanske inte. Fattar inte varför man går ut med en så pass ofärdig hemsida och utan någon slags info om vem som ligger bakom.
Man är het på gröten och håller på att vänta ihjäl sig på nån seg web-designer. Då tar man det tveksamma beslutet att köra med halvfärdig hemsida.
Tror att många inte riktigt anar hur viktigt det är med färdig web-butik. Ingen går ju in och handlar i en halvfärdig ICA-butik!

Man är het på gröten och håller på att vänta ihjäl sig på nån seg web-designer. Då tar man det tveksamma beslutet att köra med halvfärdig hemsida.
Tror att många inte riktigt anar hur viktigt det är med färdig web-butik. Ingen går ju in och handlar i en halvfärdig ICA-butik!
Jodå, om det är billigt!

Tillbaka
Topp