• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

closetplayer

KJP

Breitling
Köpte en Submariner av closetplayer. Betalade med Swish och hämtade klockan på posten dagen efter!! Allt var precis som beskrivet i annonsen, klockan var bra packad och jag är allt igenom nöjd med affären.

5/5
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Efter 50PM kom vi tillslut till vägs ände och jag fick äntligen köpa objektet, en Grand Seiko SBGM029.

När väl pengar bytt ägare så dröjde det inte många minuter innan ett kollinr dök upp och dagen efter fanns klockan på posten. Klockan var som beskriven men inte paketerad på ett bra sätt så vissa repor hade uppkommit då den inte var lindad i bubbelplast eller satt fast i kudden i lådan. Nöjd men inte mer än så.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Sålt en Expy 216570 till closetplayer. Mycket trevlig kommunikation och snabb betalning
100 % Goodguy!
 
Senast ändrad:

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpte en Rolex av closetplayer. Snabb kommunikation och snabb hantering. Klockan var som utlovat.
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har köpt Rolex av Closetplayer. Smidig affär där jag gjorde betalning i förskott via Swish och klockan levererades i skicket som utlovades.
Inga konstigheter: enkelt, smidigt därav Goodguy! Vi kan göra fler affärer i framtiden :)
 

Samps

Cartier
Handlat en klocka av Closetplayer. Allt gick snabbt och smidigt, Swish och paketet på posten dagen efter. Klockan i perfekt skick som utlovat. 100% Goodguy!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Hjälpte min pappa till sitt första Rolex köp. Det blev en Datejust 116264 Turn o Graf. Closetplayer var mycket tillmötesgående och hjälpsam från första kontakt till leverans. Klockan skickades omgående och motsvarande beskrivningen. 100% goodguy! :):rolex:
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Hej Stefan !
Du får hjälpa din pappa och registrera sig som medlem på KS och lägga upp sin profil på Good Guys, så lovar jag ge honom positiv feedback :)

Med vänlig hälsning
 
Senast ändrad:
Jag har inte gjort affär med closetplayer F2F. Men bilderna på den Rolex Explorer 2 som closetplayer F2F har till salu är inte säljarens bilder. Dom är tagna av mig när jag tidigare ägde en sådan klocka det kan jag säga till 100% eftersom jag har bilderna kvar. Var closetplayer F2F fått dom ifrån vet jag inte. Men det är väldigt bra bilder tagna med bra utrustning så jag förstår dom gör sig bra i en annons. Vad det betyder eller inte betyder får var och en själv avgöra, men tyckte det var lämpligt förmedla denna info till en potentiell köpare.
 
Jag har inte gjort affär med closetplayer F2F. Men bilderna på den Rolex Explorer 2 som closetplayer F2F har till salu är inte säljarens bilder. Dom är tagna av mig när jag tidigare ägde en sådan klocka det kan jag säga till 100% eftersom jag har bilderna kvar. Var closetplayer F2F fått dom ifrån vet jag inte. Men det är väldigt bra bilder tagna med bra utrustning så jag förstår dom gör sig bra i en annons. Vad det betyder eller inte betyder får var och en själv avgöra, men tyckte det var lämpligt förmedla denna info till en potentiell köpare.
Nu kommer här en uppdatering gällande detta. Det visar sig vara closetplayer F2F som köpte min klocka. Den såldes på blocket innan jag var medlem här. Och den affären sköttes perfekt! Sedan har vi lite skilda meningar gällande bilderna i annonsen på explorer 2, vem som äger rätten att använda dessa samt om dom är lämpliga att återanvända. Men det är en annan diskussion som uppkommit långt efter att våran affär varit avslutad.
 

lobwedge

Breitling
Kjøpte en Pepsi av Closetplayer. Betalte gjennom bank fra Norge.
Trivelig herre, god kommunikasjon, leverte klokken raskt som lovet og i annonsert stand.
Vil absolut anbefale ham, en skikkelig GG.
 

Karl-Alfred

Omega
2-Faktor
Köpte en Seiko Padi, trevlig kontakt. Skickade mycket snabbt, hade klockan ett dygn efter betalningen. Hörde även av sig efteråt för att kolla att allt var ok, mycket trevligt. Definitivt en goodguy!
 
Topp