• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cogsworth

Mr.Eriksson

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka av @Cogsworth på distans. Allt gick väldigt smidigt och skicket stämde överens med annons. 100% GG kan varmt rekommenderas

Kort efter köpet av denna klocka upptäcktes ett problem vid mätning av gångavvikelsen. Klockan tappade ca. 13 sekunder per dygn vilket är långt utanför specifikationen.
Jag informerade @Cogsworth direkt om detta i samband med att jag hade fått fördjupad information från AD.
Direkt erbjöd sig Daniel att ta en del av kostnaden utan att jag hade påtalat detta för honom vilket jag tycker var väldigt godartat av honom.
Klockan är nu fullservad och påväg tillbaka till mig.

Jag vill bara dela med mig av denna positiva upplevelse mellan mig och säljaren.
Jag är fortsatt väldigt nöjd med klockan och affären trots det negativa att den behövde skickas iväg 4 v. på service som kostade en slant.
Men hur säljaren valde att agera är i min bok 100% GG! 👏🏻
 
Topp