...såg detta på DN.se ikväll, intressant att så pass många tycks ha större samlingar:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är får man tänka de som valt att svara, och valt att svara ärligt. Och kan med största sannolikhet inte spegla "verkligheten" särskilt trovärdigt.
Visst kan det stämma. Men den där "studien" är väl inte så bra underlag.
Mvh
Vad är det du tycker inte låter rimligt?Det där är får man tänka de som valt att svara, och valt att svara ärligt. Och kan med största sannolikhet inte spegla "verkligheten" särskilt trovärdigt.
Visst kan det stämma. Men den där "studien" är väl inte så bra underlag.
Mvh
http://www.connoisseurint.se/annonsera/ ?Större samlingar men intresset "klockor" finns inte ens med på listan över Största instressen. Det här måste vi få bukt med.
Håller med dig till 100%. Ogillar den starkt.slutsatser utifrån den undersökningen överlever man utan.
trots att jag inte kvalar in fick jag tidningen i brevlådan under ett par år, outhärdlig och direkt pinsam
Ex lekfullt exempel.: 1% svenskar är miljonärer, ca 100k st, 5% av dessa, ca 5k personer väljer att ens svara, kanske en av fyra är hyffsat "ärlig" med sina svar.Vad är det du tycker inte låter rimligt?![]()
Ok, jag förtydligar lite.Hade jag fått den där tidningen i brevlådan så hade jag lagt ut ett exemplar i varje rum i huset, samt i bilen, grannens brevlåda, på jobbet osv osv
Irrelevant svar till frågan dock, det förstår jag.![]()
Tja, med tanke på att du har "miljonärernas klocka" passar det väl bra i den här tråden...felpost
Jag sa redan för länge sedan att om man får den tidningen då har man lyckats (i alla fall karriärmässigt). Men 1.9 millar i årslön, hmmm man har en bit kvar ändå.
Trodde dock att de hade mer exklusiv smak än så (även om inte Rolex, Omega och Breitling är att förakta).
Jag hade gissat på Patek, Rolex och A. Lange & Söhne som topp tre. Men bara en av dessa fanns med !