• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coolaste helguldarn...

...iallafall en av dom coolaste...

1.jpg
 

wwjbd

Omega
Re: Sv: Coolaste helguldarn...

Ja den var riktigt läcker. En utc på den också!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Otippad helguldare om inte annat. Vet att ägaren till Fanks ur har en Aerospace i helguld.........lite coolt måste jag nog erkänna att det är. Lite som att styla och trimma en Volvo ;)
 

DrDre

Patek
För mig är det tveklöst en Daydate med taggig bezelring och President länk. Har burits av allt från gangsters till texasmiljardärer till presidenter i över 50 år. Makalöst mycket attityd.


Rolex-Change-The-World.jpg
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Tycker den är uppkäftig och cool, även om jag inte gillar just den modellen i stål, men helrätt och ovanlig i guld.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Emergencyn i guld är ju en skön mix av optimal tool watch och bling, snygg är den dock inte i mina ögon.

Däremot Ploprof i guld :)
taty7uby.jpg


Har även sett Stallone i en oneoff Panerai Submersible på länk i guld, ska leta vidare..

// Danne
 

Ministern

Founder
2-Faktor
danne10 skrev:
Emergencyn i guld är ju en skön mix av optimal tool watch och bling, snygg är den dock inte i mina ögon.

Däremot Ploprof i guld :)
taty7uby.jpg


Har även sett Stallone i en oneoff Panerai Submersible på länk i guld, ska leta vidare..

// Danne

Den där är vulgoskön och klart den coolaste Plopen
 

Charles_

Rolex
JakobZ skrev:
Bingoraalf skrev:
360 gram på armen? :O det måste ju bli jobbigt i längden

Haha håller med, fan 360 gram är rätt mycket alltså! :mrgreen:
Det ska ju kännas att man har guld på armen! Värre är det nog för Rafael Nadal med sin Richard Mille RM027 som väger drygt 20 gram (inte konstigt att han har blivit av med två... Han kan omöjligt känna någon skillnad med eller utan klocka på armen :D ).

Här är en till bild som jag redan postat, men vafan:

04600300-3F85-42B1-B583-368624FB480F-1047-00000062A4A929C5.jpg


Bilden har jag fått av Anil Arjandas :)
 

Kson

Patek
2-Faktor
Charles_ skrev:
JakobZ skrev:
Bingoraalf skrev:
360 gram på armen? :O det måste ju bli jobbigt i längden

Haha håller med, fan 360 gram är rätt mycket alltså! :mrgreen:
Det ska ju kännas att man har guld på armen! Värre är det nog för Rafael Nadal med sin Richard Mille RM027 som väger drygt 20 gram (inte konstigt att han har blivit av med två... Han kan omöjligt känna någon skillnad med eller utan klocka på armen :D ).

Här är en till bild som jag redan postat, men vafan:

04600300-3F85-42B1-B583-368624FB480F-1047-00000062A4A929C5.jpg


Bilden har jag fått av Anil Arjandas :)


Oj oj en kilo feta ur!!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Charles_ skrev:
JakobZ skrev:
Bingoraalf skrev:
360 gram på armen? :O det måste ju bli jobbigt i längden

Haha håller med, fan 360 gram är rätt mycket alltså! :mrgreen:
Det ska ju kännas att man har guld på armen! Värre är det nog för Rafael Nadal med sin Richard Mille RM027 som väger drygt 20 gram (inte konstigt att han har blivit av med två... Han kan omöjligt känna någon skillnad med eller utan klocka på armen :D ).

Här är en till bild som jag redan postat, men vafan:

04600300-3F85-42B1-B583-368624FB480F-1047-00000062A4A929C5.jpg


Bilden har jag fått av Anil Arjandas :)

Hyfsat högt kilopris! :mrgreen:
 
Topp