• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coolaste klockan på forumet?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, vem har den coolaste klockan på forumet?

Personligen tycker jag den enda BP FF 50 aniversary som finns här och tillhör Christian är forumets i särklass coolaste.
https://klocksnack.se/threads/blancpain-fifty-fathoms-50th-anniversary.32670/
image.jpg



Bilder är bra!!!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Det är roligt att smaken är väldigt olika i alla fall. Jag gillar inte den BPn :( Men vem som har den coolaste, den är fan svår. Får återkomma i det ärendet yonsson, men jag skulle nog nominera någon av Per's senaste paketöppningar i vintagedelen! :D jakob.dala har ju den där otroligt coola "ghost" subben och den klassas nog in som jävligt stenhård också!

Skulle också vilja plocka in Darren Cal.11/12 som sitter på en galet trevlig Heuer samling, hela samlingen är av det absolut coolaste slaget!

Edit:
Måste ju självklart bidra med bilder på deras klockor!

Pers 5508
image-jpg.129328


Dalas 5513, tillbaks i hans ägo.
fbd7ca957ad1e496b71bcaa7823ab18e.jpg



Har tyvärr svårt att plocka ut något från Darren då det finns många stenhårda pjäser där :D
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ja, vem har den coolaste klockan på forumet?

Personligen tycker jag den enda BP FF 50 aniversary som finns här och tillhör Christian är forumets i särklass coolaste.
https://klocksnack.se/threads/blancpain-fifty-fathoms-50th-anniversary.32670/
Definitionen av cool är svår alltså... Vilket gör det ännu svårare att ta ställning till frågan... Jag skulle nog säga Molle Panna med hans namn på urtavlan efter mina personliga åsikter i frågan om innebörden av ordet "cool".
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Definitionen av cool är svår alltså... Vilket gör det ännu svårare att ta ställning till frågan... Jag skulle nog säga Molle Panna med hans namn på urtavlan efter mina personliga åsikter i frågan om innebörden av ordet "cool".
Säg vem som har den bästa då då...
 

DrDre

Patek
Om NiklasArvid har kvar sin "transition reverso" så tycker jag att den är bland de mer intressanta. Gillar gravyren på den också.

Aurums Hamilton som han visade förra veckan är också rolig.

Spencers plexi Sub i guld ligger också högt på listan.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Kommer inte ihåg vem som har IWC:s aquatimer i brons, men jag tycker den är svårslagen när det kommer till coolhet. Ge er nu, random Rolle kan väl inte vara coolast. :D
 
Topp