Säljer min dator som jag byggde för ett antal år sedan, Hade den till gaming och musikproduktion, men använder bara min bärbara och har slutat "gamea" så den får gå vidare.
Komponenterna är väl inget att hurra över idag, men de var det när det begav sig.
Antec solo sonata chassi i stål, tung som *** och ljudisolerad
Nexusfläktar, 1 stor och 2 små
Core 2 duo e6700k 2.66ghz 4m cahce
4gb ddr3
Gigabyte p35-ds3 moderkort
Massivt passivt Geforce radeon HD6770 grafikkort, tror det är på 1gb, men kan ha fel.
Ja vad betyder det då? man kan spela diablo 3 på den och dota 2 och sånt där, nya spel som battlefield 1 fungerar antagligen inget vidare.
Obs! hårddisk och skärm ingår inte. Det krävs alltså att man installerar windows på den, så den som köper den bör vara hyfsat datorkunnig. Går att installera från usb om man formaterar stickan till fat, och windows är ju 'gratis' numera.
Säljs i befintligt skick, avhämtning i gbg, eventuellt damm ingår
Pris: 2000kr
betalning med swish.
lånade bilder
Komponenterna är väl inget att hurra över idag, men de var det när det begav sig.
Antec solo sonata chassi i stål, tung som *** och ljudisolerad
Nexusfläktar, 1 stor och 2 små
Core 2 duo e6700k 2.66ghz 4m cahce
4gb ddr3
Gigabyte p35-ds3 moderkort
Massivt passivt Geforce radeon HD6770 grafikkort, tror det är på 1gb, men kan ha fel.
Ja vad betyder det då? man kan spela diablo 3 på den och dota 2 och sånt där, nya spel som battlefield 1 fungerar antagligen inget vidare.
Obs! hårddisk och skärm ingår inte. Det krävs alltså att man installerar windows på den, så den som köper den bör vara hyfsat datorkunnig. Går att installera från usb om man formaterar stickan till fat, och windows är ju 'gratis' numera.
Säljs i befintligt skick, avhämtning i gbg, eventuellt damm ingår
Pris: 2000kr
betalning med swish.
lånade bilder