• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Corlin watches!

Hyfsat säker på att han finns på forumet. Vill minnas att han var intresserad av att köpa en klocka av mig för ett tag sedan.

Registrerad firma som bildades 2021 så verkar seriöst I det avsendet iallafall.
Det säger ingenting. Denna lirare har/hade också registrerade firmor.

Fick ett bud av Corlin på en klocka jag hade till salu, sen ghosta han - oseriöst enligt mig.

Det säger ingenting. Denna lirare har/hade också registrerade firmor.

Fick ett bud av Corlin på en klocka jag hade till salu, sen ghosta han - oseriöst enligt mig.
Är firman registrerad så har man iallafall försökt se seriös ut till skillnad från de som kallar sig något klatschigt men inte ens tål en snabbkoll på AllaBolag.

Att den som sedan står bakom kan vara en riktig skojjare,ja det blir ju nästa steg att kolla upp innan man gör någon affär.
Speciellt om firman bara finns på internet och ingen fysisk butik.

Håller med dig att det är dåligt att lägga bud,speciellt om man är I egenskap av näringsidkare , och sedan inte stå för detta om det accepteras.
Nu framgår det ju inte i ditt svar om du gjorde det eller ej.

Tillbaka
Topp