• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Corum Admiral’s Cup Challenge & Breitling A17131

Emlan

Basic
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Nej! Om inte överenskommelse vid distansköp.
1. SÅLD Corum Admiral’s Cup Challenge 44

Köpt hos Fredmans Ur pre-owned i år av tidigare ägaren.

Skicket är bra, men såklart finns spår av användning. Sjukt nog vägen den 265gram fulländad. Länken klarar ca 19, 19,5cm.

Håller tiden inom cosc när jag mäter upp den (mobilapp) Vrider upp mjuk och som ett fräscht 7753 skall.

Pris: 33 500kr SÅLD

2. Breitling Colt A17313

Breitling Colt

41,5mm
200m
Cal.17

Bra men använt skick. Fick en del hairlines och en ding på bezeln vid kl7.

Håller tiden bra ca +7-8s/d när jag använt dem. Gångreserven är inget att anmärka på heller.

Länken klarar en handled på ca 18,5-19,5cm

Kommer Breitling servicebox!

Pris: 16 500kr

Byten? Ja try me!

Kan skickas på köparens risk, min bekostnad. Ses helst F2F! Alltid bäst att se vad man köper IRL!

Tack KS! ❤️
IMG_0150.jpeg
IMG_0151.jpeg
IMG_0145.jpeg

IMG_0188.jpeg
IMG_0187.jpeg
IMG_0186.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp