• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cousinsuk levererar not .

rogart-63

Patek
Blev lite fundersam idag ? Fick ett paket från cousinsuk . Hade beställt två skruvar till ett 861verk . Men fick bara EN . På beställningssedeln står det att man bara får köpa EN per kund . Jag behöver två ? Hur gör jag då ? Är det nån nytt ? Dessutom är det en skruv man kanske behöver två av . Verkskruven 2553 . Har jag fyllt min kvot nu ? Nu får jag beställa på annat håll ?
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Blev lite fundersam idag ? Fick ett paket från cousinsuk . Hade beställt två skruvar till ett 861verk . Men fick bara EN . På beställningssedeln står det att man bara får köpa EN per kund . Jag behöver två ? Hur gör jag då ? Är det nån nytt ? Dessutom är det en skruv man kanske behöver två av . Verkskruven 2553 . Har jag fyllt min kvot nu ? Nu får jag beställa på annat håll ?
Du får be ngn kompis köpa ut :)
 

rogart-63

Patek
Beställer väl en nästa gång jag gör en beställning så får vi som jag får nån . Kan ju förstå om man köper 10 -20 stycken och sen säljer dom dyrt på Ebay . Att cousins lägger restrektioner på . Undra om man kan beställ en till lemania istället , Det är väl samma skruv . Skruven är inte ens packad i omega sak utan kom bara i en påse . Det kan ju vara vilken skuv som helst som passar .
 
Beställer väl en nästa gång jag gör en beställning så får vi som jag får nån . Kan ju förstå om man köper 10 -20 stycken och sen säljer dom dyrt på Ebay . Att cousins lägger restrektioner på . Undra om man kan beställ en till lemania istället , Det är väl samma skruv . Skruven är inte ens packad i omega sak utan kom bara i en påse . Det kan ju vara vilken skuv som helst som passar .

Ta med dig din nya skruv till en urmakare och be att få köpa en likadan :)
 

Hugii

Audemars
Planekonomi när den är som bäst :) :)

Att folk säljer de på annat håll, varför skall det vara ett problem för dem. De får betalt för sina skruvar ändå :)
 
Topp