• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crane

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en G-Shock till Crane. Snabb och smidig affär med trevlig kommunikation. Rekommenderas!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Köpte en Seiko SRP773, kom snabbt och i utlovat skick. Jag är jättenöjd med både klockan och Crane! Tack :)
 

Blackmore

Panerai
Jag köpte en Aqualand.

Klockan avvek inte en millimeter från beskrivningen.

Det var en alltigenom angenäm upplevelse att göra affär med @Crane. Rak kommunikation och SNABB leverans.

Jag skulle inte tveka en sekund att köpa eller sälja något till honom i framtiden.

100% bra snubbe :)
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt Doxa till @Crane
Top of the line, blixtrande snabb affär, trevligare klocksnackare får man leta länge efter.
100% goodguy de luxe, du kan tryggt göra affär men denna man:happyhappy:
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Köpt en fin Bambino av Crane F2F. Inga konstigheter, allt var som det skulle. Gör gärna affär igen. 100% goodguy.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Träffats och bytt Doxor: mörkkväll, staden och butiker stänger ner, folk tittar konstigt på två som dealar Doxor, men där står vi och tjattrar om klockor :hilarious:

Men så är det när klocknördar ifrån KS träffar nya ansikten och nya bekantskap.
Det känns som man har känt varandra i 20+ år :)

Trevlig kille och smidig att ha göra med, kommer säkert träffas fler gånger :)

23D802A9-5107-4C58-AE94-3C34E364888F.jpeg
 

Admm

KS Explorers Club
Köpt en Omega av @Crane! Träffades f2f och hade lite allmänt klocksnack innan affären avslutades! Mycket trevlig och pålitlig kille. GoodGuy i min bok! Hoppas vi kan göra affärer igen :)
 

Admm

KS Explorers Club
En till affär gjord med @Crane, denna gången angående en Rolex. Gick lika smidigt som förut utan några konstigheter!
Otroligt reko-kille som är otroligt trevlig att föra samtal med.

Hoppas vi kan göra fler affärer!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Omega till @Crane f2f. Trevlig kille och smidig affär. Får bara hoppas jag inte smittat honom med århundradets man cold.
100% GG:omega:
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka I 40k-klassen till crane över distans. Exemplarisk köpare. Tydlig kommunikation och snabb betalning. Handlar gärna med igen.
 

Linus81

Omega
Har förmedlat en försäljning av en klocka från Mr Crane till en polare! Snabb enkel affär och klockan stämde till fullt med beskrivningen 100% GG!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt en klocka i 10kkr klassen till @Crane på distans. Allt funkade helt perfekt, bra kommunikation, snabb betalning, bra feedback efter klockan kommit fram. Good Guy!
 
Topp