• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Crepas Tornado

Pris
3500
Returpolicy
Om ej enl. beskrivning full retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min Crepas Tornado då jag knappt använder den. Köpt av mig som sista exemplar i augusti 2018 med nummer 240 (snus it), limiterad till 399st. En homage till den grymt salta Sandoz Typhoon!

Detta är varianten med safirglas och klockan är i fint skick. Använd ett par utlandssemestrar, annars i lådan. Det enda jag har att anmärka är den något rappliga vridningen, ett problem som de flesta exemplar tyvärr verkar ha. Vridningen känns något lös och svår att ställa med de 60-klick som finns och med lite våld går det även att vrida vridningen moturs. Färg har även försvunnit från några ställen på vridningen samt lysmassan i pilen kl.12 har till stor del försvunnit. Möjligt att det går att beställa hem en ny vridning men jag har inte gjort mig besväret att kontakta Crepas.

Har inte kollat tidhållningen på sistone men den gick fint senast jag använde den, har precis skruvat upp och klockat den. Köpte även till en grå och gul tavla som följer med i köpet. Klockan har aldrig öppnats och kom orange. Förutom etui , extra bandstift, bandbytarverktyg och papper hänger det även med ett stycke provmonterad mesh-länk och oanvända flätade nylonband och nato i gult och orange.

Önskar 3500kr (4000) + frakt. Fler bilder kan skickas för seriös spekulant.

crepas-jpg.1608145

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp