• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crispie

aljung

Panerai
2-Faktor
Köpte en SRP775 av herren i fråga, skickade blixtsnabbt och klockans skick var bättre än utlovat. Ett nöje att göra affär med crispie.
 

Operator

Omega
Köpt en murphy coin edge bezel av Crispie. Smidig affär och välpackad försändelse, skulle inte tveka att göra affär igen - helt klart goodguy!
 

klingvall

Breitling
Köpt en Seiko av Crispie. Klockan var i utlovat skick, och förpackningen var oklanderlig!

Skulle inte tveka på att göra affärer med honom igen!
 

Kwyjibo

Omega
2-Faktor
Köpt en limited edition CWC av @Crispie. Mycket tacksam över att han fått nys om att jag var intresserad av modellen och erbjöd mig köpa innan han la ut den på köp av & sälj, där den säkerligen hade varit lättsåld.

Trevlig och smidig kommunikation och snabbast tänkbara leverans. GG!
 

Ludger

Omega
Jag köpte precis en Squale 1521 av @Crispie och är väldigt nöjd med klockan och genomförandet av affären. Crispie är jättetrevlig och paketet kom på någon dag så att jag kunde ha den på bryggan någon dag senare. Han var generös och skickade med några sjyssta band också
 
Topp