• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crown and buckle

Hej
Jag undrar lite över Crown and buckles läderarmband och vet att några har köpt därifrån. Priserna är ju väldigt bra och enligt bilderna ser lädret fint och högkvalitativt ut.

Jag har beställt ett 20mm Chevlon vintage som ska sitta på en Seiko alpinist sarb017 som jag också precis beställt.
http://www.crownandbuckle.com/straps-by-size/20mm-straps/chevlon-20mm-vintage-oiled.html

Har någon köpt detta eller liknande?
Som sagt ser det fint ut men jag är lite misstänksam pga det relativt låga priset.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hej
Jag undrar lite över Crown and buckles läderarmband och vet att några har köpt därifrån. Priserna är ju väldigt bra och enligt bilderna ser lädret fint och högkvalitativt ut.

Jag har beställt ett 20mm Chevlon vintage som ska sitta på en Seiko alpinist sarb017 som jag också precis beställt.
http://www.crownandbuckle.com/straps-by-size/20mm-straps/chevlon-20mm-vintage-oiled.html

Har någon köpt detta eller liknande?
Som sagt ser det fint ut men jag är lite misstänksam pga det relativt låga priset.
Priset är bra, men jag tycker inte att det verkar FÖR bra för att vara sant.
 
Nu kan jag bara svara för mig själv, men jag tycker det är riktigt bra band för pengarna!
Har ett gäng olika modeller, och är nöjd med i princip alla.
Finns så klart det som är bättre, men med tanke på priset så är det finfint!

Använder du dessutom koden "watchuseek" vid utcheckning får du (tror jag) 10-15% rabatt :)
 
Nu kan jag bara svara för mig själv, men jag tycker det är riktigt bra band för pengarna!
Har ett gäng olika modeller, och är nöjd med i princip alla.
Finns så klart det som är bättre, men med tanke på priset så är det finfint!

Använder du dessutom koden "watchuseek" vid utcheckning får du (tror jag) 10-15% rabatt :)

Det låter ju bra! :)
Tyvärr har jag redan beställt så det är försent för rabatt...
 

Paneraiii

Breitling
Hej. Undrar om man får några tull/skatt avgifter när man beställer från Crown and Buckle. Står att frakten är 3,9 USD. Tillkommer det några mer avgifter utöver det?
Tack på förhand.
 
Topp