• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Cube cross race slt

marw

Silver
2-Faktor
Pris
12000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Väldigt trevlig cross från cube som väger in på strax över 9kg och har genomgående riktigt bra grejer från sram. Allt original förutom att jag satt på en ny sadel från specialized och en annan styrstam i helsvart även den från specialized. Årsmodell 2017 men köpt i år och kan inte ens ha rullat 100mil som pendling. I princip nyskick förutom ngn liten skönhetsfläck i lacken. Säljes då jag trillat över en annan cykel jag kände att jag behövde men jag får bara ha tre cyklar så denna måste nog lämna. Se länk för full spec. Listpris strax över 20k. Kan få rulla iväg för 12K prutat och klart. https://www.hellorider.se/cube-cross-race-slt-2017
Storlek 56 vilket enligt cube är 175-180 jag skulle dock säga 175-190 och optimal 180-190 om man inte är begåvad med läckra långa långa ben. Finns i Sthlm och skickas ej
IMG_20180619_173232.jpg

Tillbaka
Topp