• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Custom strap

Arcticreef

Silver
Har en klocka (omega marine chronometer) med lite udda mått som jag skulle vilja ha ett läderarmband till. Antar att jag blir tvungen att specialtillverka ett. Nån som vet vilka som utför sådant arbete?
Tack på förhand

Har en klocka (omega marine chronometer) med lite udda mått som jag skulle vilja ha ett läderarmband till. Antar att jag blir tvungen att specialtillverka ett. Nån som vet vilka som utför sådant arbete?
Tack på förhand
Jag rekommenderar den jag alltid rekommenderar. Kolla Peter Watchacc, googla eller kolla honom på FB. Sjukt bra kvalle och snabb hantering.

Tack på förhand

Jag hade gjort ett inlägg i läderarbeten-tråden här på KS. Garanterat någon som kan lösa en sjysst band till dig :)

Tillbaka
Topp