• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad Cwc g10 quartz

Pris
3650
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu säljer jag min mycket fina Cwc Quartz med safirglas. Den inhandlades av mig i Dec 2025.
Skicket på den är mycket fint, använd sparsamt.
Kvitto och kartong medföljer
Garanti finns kvar.
  • 39.5mm case incl. crown, 36.5mm without crown

The GS Sapphire STAINLESS - next gen addition to the G10 range. Case dimensions are reminiscent of the original Fatboy but increased to 200 metres waterproof. Swiss-made precision and quality in a rugged durable military stainless steel case with screw down crown and screw case back. Ideal for all types of activities, including all water sports and diving. Available non-date or Navigator with date.
The GS Sapphire uses a CR2016 long-life lithium battery. These should last around 8 to 10 years.

Skickad med PostNord spårbart

Är ej intresserad av byten enbart pengar

Bilagor

• IMG_8563.jpeg
    IMG_8563.jpeg
    556.7 KB · Visningar: 3
  • IMG_8564.jpeg
    IMG_8564.jpeg
    493.5 KB · Visningar: 2
  • IMG_8570.jpeg
    IMG_8570.jpeg
    545.7 KB · Visningar: 2