• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad CWC RN Diver Mk1

Emiel

Silver
2-Faktor
B&R Testpilot
Pris
4.500 SEK
Returpolicy
Inom 24h om något avviker från beskrivningen. Ej ångerrätt och inte vid F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljs head only, men skickar med ett Watchgecko ribbed nato av hög kvalité som passar klockan mycket bra. Inga vidare tillbehör.

Jag har försökt att ta bilder i ganska hård ljus, men tveka inte att höra av dig om du vill ha flera bilder/film eller funderar på något annat. Använd skick med en del märken på bandhornen och sidorna, men ingenting specifik som jag anser som störande på en klocka av denna typen.

MK1 varianten, dvs mineralglas, 60 klick bezel och ETA verk. Osäker när senaste batteribyte och trycktest gjordes, men den tickar på bra just nu! Produktionsår 2021.

Betalning via Swish. Kan skickas med PostNord rek på min kostnad på köparens risk, men föredrar en trevlig f2f mellan Eskilstuna och Stockholm efter överenskommelse. Jag säljer endast till medlemmar med 2 factor och en positiv referenstråd. Min ref tråd: https://klocksnack.se/threads/emiel.174344/

IMG_5053.jpeg
IMG_5046.jpeg
IMG_5047.jpeg
IMG_5048.jpeg
IMG_5049.jpeg
IMG_5050.jpeg
IMG_5051.jpeg
IMG_5054.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp