• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes CWC RN Diver - PB!!

Clark Wayne

Silver
2-Faktor
Pris
5250
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en CWC RN Diver uttagen av mig sommaren 2022. Detta är en MK1 med HAQ-verket och 60 klick.

Klockan har använts men skicket är fint. Förekommer dock såklart hairlines men inget superallvarligt. Bedöm dock själva med hjälp av bilderna

Värt att nämna att det är lite spel i bezeln. Hörde av mig till CWC för 1,5 år sedan om det men de menade på att det var vanligt att det kunde hända och inget de tyckte behövde åtgärdas. Inget jag har stört mig på men kan vara bra att känna till som köpare.

F2F i Sthlm eller skickas på köpares bekostnad.

Inga byten aktuella.

Frågor eller funderingar? Skriv i PM.

IMG_3925.jpg

IMG_3923.jpg
IMG_3924.jpg
IMG_3920.jpg
IMG_3921.jpg
IMG_3922.jpg
IMG_3915.jpg
IMG_3916.jpg
IMG_3917.jpg

Senast ändrad: