• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen CWC RN Diver

Buddhaliscious

Silver
2-Faktor
Pris
7000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag kommer inte att sänka priset något mer, men jag bumpar upp värdet och sockrar dealen med ett par extra CWC natoband (kostar drygt 600 kr att köpa separat).

IMG_9962.jpeg

Jag säljer nu en specialorder jag gjorde från CWC som fick montera safirglas i en MkI. Enda skillnaden mot en MkII är då att denna har 60 distinkta klick på vridringen.
Boetten är polerad likt originalet och den bär lite spår av användning, nästan ett års garantitid kvar och fullt set. Oanvänt original natoband.

• Quartzbeater
• Safirglas
• 316L rostfritt stål
• 41 mm utan krona
• 11 mm tjock
• 20 mm bandbredd
• Fasta bandstift
• C3 lume
• 300 m WR

Nypris inklusive modifiering, frakt, tull och moms låg lite norr om 11.000 kr.

Pris: 7000 kr inkl. REK frakt. SPB453 kan vara intressant att bytesdeala mot.
IMG_9965.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp