• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SOLD! - CWC RN - Mark-1

Mark-IX

Cartier
Pris
5000
Returpolicy
No
Bilder Skickat
  1. Ja
Tror inte denna dykare behöver några längre presentationer. Denna variant är matt på ovansidan och blank på sidorna och undersidan

Uret är daterat 2014 och köpt av mig från Silvermans Okt 2016. Jag har aldrig använt klockan. Klockan är nu försedd med ett nytt och fräscht batteri, bytt av urmakare häromdagen, kvitto finns. Jag samlar CWC-klockor, och detta exemplaret har bara legat i byrålådan. Jag har inte lyckats se/hitta ens en hairline i boetten.

Plåtlåda och papper ingår givetvis.
Ett oanvänt Phoenix natoband, admiralty grey medföljer.

Finns i Göteborg och skickas helst inte.

F7932E0B-87E2-44D3-AFBF-3A0CF78B2E3B.jpeg

6946442E-1F52-43F8-A586-659ED9997A71.jpeg
Tack klocksnack för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp