- Pris
- 2800 kr
- Returpolicy
- Inom 48 timmar på köparens bekostnad ifall skicket skulle avvika från beskrivningen.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Säljer en CWC T20 Quartz-klocka med akrylglas. Uttagen 2020 och köpt av mig på KS i augusti i år. Då lämnade jag också in den för batteribyte.
Klockan är i fint skick med några små märken, enligt bilder. Kommer med box och ifyllt garantikort, på ett CWC-nato.
Läs mer om klockan här:
www.cwcwatch.com
Jag önskar 2800 kr för klockan inklusive spårbar frakt inom Sverige. Betalning med Swisch.
Min referenstråd:
Tack KS!
Säljer en CWC T20 Quartz-klocka med akrylglas. Uttagen 2020 och köpt av mig på KS i augusti i år. Då lämnade jag också in den för batteribyte.
Klockan är i fint skick med några små märken, enligt bilder. Kommer med box och ifyllt garantikort, på ett CWC-nato.
Läs mer om klockan här:

CWC T20 General Service Quartz Watch
Item code: 15410 In 1980, the M.O.D. released a tender specification for the first quartz watch issued to all branches of the British forces. While the 70s tonneau shape case was specified, the early Swiss quartz movements couldn't fit this case and so the G10 "Fat Boy" was born.Now, modern...

Jag önskar 2800 kr för klockan inklusive spårbar frakt inom Sverige. Betalning med Swisch.
Min referenstråd:
Tack KS!