• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad CWC T20 General service watch

MLH

Basic
Pris
2800 kr
Returpolicy
Inom 48 timmar på köparens bekostnad ifall skicket skulle avvika från beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Säljer en CWC T20 Quartz-klocka med akrylglas. Uttagen 2020 och köpt av mig på KS i augusti i år. Då lämnade jag också in den för batteribyte.

Klockan är i fint skick med några små märken, enligt bilder. Kommer med box och ifyllt garantikort, på ett CWC-nato.

Läs mer om klockan här:

IMG_0852.jpeg
IMG_0853.jpeg
IMG_0856.jpeg
IMG_0855.jpeg
IMG_0854.jpeg
IMG_0857.jpeg
IMG_0859.jpeg

Jag önskar 2800 kr för klockan inklusive spårbar frakt inom Sverige. Betalning med Swisch.

Min referenstråd:

Tack KS!

Tillbaka
Topp