• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Cykelvasan 10/8

larmar

Silver
2-Faktor
Pris
1000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
På grund av gammal skada och för dålig träning i vår/sommar säljer jag min plats på Cykelvasan 90, enligt CV:s hemsida se nedan. Observera att det tillkommer en avgift på 220 kr för köparen.
"Nypris: 1575 kr"
Hör av er vid eventuella frågor!

Så går ett byte till
1. Sälj din startplats – Logga in på Mina sidorvasaloppet.se. Där ser du vilka lopp du är anmäld till, och vilka du kan överlåta till andra.

2. Anmälningskod skickas till köparen – Säljaren anger köparens namn födelsedatum och e-post. När det är gjort skickas en anmälningskod till köparen och en bekräftelse via e-post till säljaren.

3. Köparen anmäler sig till loppet – Köparen loggar in på Mina sidor anmäler sig till loppet anger anmälningskoden och betalar bytesavgiften på 220 kr. Efter det är bytet genomfört och köparen får en bekräftelse via e-post.

Tillbaka
Topp