• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Därför är Steinhart en riktig skitklocka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

Philippe Stern

Guest
Varsågod, cultshit och Compiss. Här kan ni go bananas istället för att smutsa ner "Vad gör du och din klocka-tråden". Knock your self out...
 
  • Like
Reactions: POO
Steinhart är inte en skit klocka men tyvärr är en del ägare ren skit, som måste framhäva sina sämre sidor stup i ett.. Ingen nämd ingen glömd
 
P

Philippe Stern

Guest
Om du inte gillar vad jag skriver: tryck på min avatar och sen på "Ignorera".
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Fille äger ju inte någon klocka, och ändå rasar han runt på ett klockforum som en Julle....Steinhardt är inte en så dum instegsklocka....han kanske skulle börja där så kanske ett genuint intresse skulle blomma fram......
 
P

Philippe Stern

Guest
Sluta dra upp ignorera kortet, tänker inte ignorera dig. Detta är ett ämne som avhandlats flertal gånger, och därför länkar jag dig en lång tråd som ämnet tagits upp i och argumenterats i varför det enligt vissa är skräp.

Om du var med i matchen så kanske du skulle förstå. Jag postade en bild i "Vad gör du och din klocka-tråden". Två KS-killar börjas trasha Steinhart. Fine. I don't care. Men synd att de ska förstöra den tråden. Tänkte att du kunde få spy ut sin galla om Steinhart här i stället. Hur mycket de vill. Se det som ett bollhav på Mc Donald's. Lek till du storknar.
 

Limpas

Cartier
Kan hålla med om att det är en onödig diskussion i "vad gör du"-tråden, men detta var knappast nödvändigt. Hur orkar ni sitta och tjafsa Steinhart så fort det dyker upp en? Uppenbarligen har folk olika åsikter. Vill ni försöka övertyga varandra så finns väl ett antal Steinhart-trådar redan. Sluta förstör min fredag. Ta bort den här tråden, för den kommer aldrig sjunka till avgrunden tillräckligt fort.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Om du var med i matchen så kanske du skulle förstå. Jag postade en bild i "Vad gör du och din klocka-tråden". Två KS-killar börjas trasha Steinhart. Fine. I don't care. Men synd att de ska förstöra den tråden. Tänkte att du kunde få spy ut sin galla om Steinhart här i stället. Hur mycket de vill. Se det som ett bollhav på Mc Donald's. Lek till du storknar.

Jo, jag såg det innan denna tråd startades. Jag tycker det räcker med den tråd jag länkade tidigare, istället för att starta en ny tråd som kommer spåra ur. :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Kan hålla med om att det är en onödig diskussion i "vad gör du"-tråden, men detta var knappast nödvändigt. Hur orkar ni sitta och tjafsa Steinhart så fort det dyker upp en? Uppenbarligen har folk olika åsikter. Vill ni försöka övertyga varandra så finns väl ett antal Steinhart-trådar redan. Sluta förstör min fredag. Ta bort den här tråden, för den kommer aldrig sjunka till avgrunden tillräckligt fort.

Det finns ett par trådar om Rolex Sub också. Eller?
 

Limpas

Cartier
Det finns ett par trådar om Rolex Sub också. Eller?


Ja? Och det gör det mer vettigt att dra igång Steinhart-trådar som börjar med personliga provokationer? Verkar som att jag får förtydliga: Er Steinhart-diskussion kan fortsätta i en av de trådar som redan finns. Det passar inte i "vad gör du"-tråden och det behövs heller ingen ny tråd. Jag ställer mig alltså inte på någon sida i ert Steinharttjafs, för det skiter jag blanka f*n i. Det jag ställer mig emot är att du lägger i en extra växel genom den här trådstarten och att folk börjar tjafsa i "vad gör du"-tråden så fort det dyker upp en Steinhart. Förstör ju bara stämningen.

Nu postar jag inget mer här för jag ser helst att den här tråden sjunker till avgrunden och att KS-fredagen blir lika bra som vanligt.
 

CLT

Rolex
Ja? Och det gör det mer vettigt att dra igång Steinhart-trådar som börjar med personliga provokationer? Verkar som att jag får förtydliga: Er Steinhart-diskussion kan fortsätta i en av de trådar som redan finns. Det passar inte i "vad gör du"-tråden och det behövs heller ingen ny tråd. Jag ställer mig alltså inte på någon sida i ert Steinharttjafs, för det skiter jag blanka f*n i. Det jag ställer mig emot är att du lägger i en extra växel genom den här trådstarten och att folk börjar tjafsa i "vad gör du"-tråden så fort det dyker upp en Steinhart. Förstör ju bara stämningen.

Nu postar jag inget mer här för jag ser helst att den här tråden sjunker till avgrunden och att KS-fredagen blir lika bra som vanligt.
Mitt tjafs är inte emot Steinhart. Det är emot bäraren.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp