• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då är väntan igång.

Jonte73

Audemars
Då är meshet till skx;en beställt :)


Kolla !


image.jpg
 

Adam-g

Breitling
Härligt!
Det såg ut att vara gedigna doningar det där, de har mycket kul grejer på strapcode!
Har i omgångar kikat på liknande till min 6309-7040, men aldrig kommit till skott. Jag har även kikat på klassisk oyster samt den länk de har som kallas engineer II.
Jag hoppas du uppdaterar tråden med bilder när den ramlar ner i postlådan sen. Hade varit gött med några schyssta wrist shots!

Hoppas leveransen går som den ska, vill minnas att det dröjde ett tag när jag beställde från dem förut.

EDIT: Lite kul att se att Micce postat en bild på ett oyster medan jag skrev.
 

Jonte73

Audemars
Härligt!
Det såg ut att vara gedigna doningar det där, de har mycket kul grejer på strapcode!
Har i omgångar kikat på liknande till min 6309-7040, men aldrig kommit till skott. Jag har även kikat på klassisk oyster samt den länk de har som kallas engineer II.
Jag hoppas du uppdaterar tråden med bilder när den ramlar ner i postlådan sen. Hade varit gött med några schyssta wrist shots!

Hoppas leveransen går som den ska, vill minnas att det dröjde ett tag när jag beställde från dem förut.
Ok bra att veta, de lovar en till två veckors levtid. Visar sig, bilder kommer såklart.
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Vet vad du menar med väntan. Väntat på min nya dinka i över en vecka nu :( fk posten!
 

Jonte73

Audemars
Då är det sålt och skickat till Vermland, och väntan är igång igen.
Det blir bilder och recension framöver.

Gjorde en mindre förlust men köparen sätter in samma summa på BCF .
Riktigt snyggt, heja Vermland :)
 
Topp