• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Budapest

ErikGBG

Audemars
Några tips, klockrelaterade eller ej?!
DFBAD60D-1126-4991-9FB5-F5025095EDDE-616-00000069043755C1_zpsb5c6ad39.jpg
 
I klockbutikerna när jag var där var det guld som gällde, finns några större butiker i citykärnan vad jag kommer ihåg, en rätt trevlig stad att strosa runt i, käka Gulashen och kolla saluhallen...
 

Twatch

Breitling
På gatan Andrássy út finns det några klocktillverkare som har showrooms va jag vet så finns det fyra olika butiker där en Franck Muller butik, Hublot butik, Omega butik och en Tag Heuer butik. Sen har dom runt vörösmarty tér Rolex butik och någon butik som säljer blandade märken JLC, zenith, iwc, Omega mfl. Så ett litet urval har du där.
 

klocksamlare

Breitling
Twatch gav en bra beskriving på vad som finns, dock finns det även en hublot butik vid hotell marquize eller marquize jewllery har jag för mig att den hette...! ligger oxå vid vörösmarty tér
 

ErikGBG

Audemars
Hemma igen och det blev bara en vända i rolexbutiken. Finns ju en del annat kul att göra i budapest som ni som varit där säkert vet:)
Tackar för tipsen, nu ska jag ta itu med min 4-dagars bakfylleångest!
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Tja.
Åker till budapest över helgen. Finns det möjligtvis en möjlighet att knipa en klocka för bra pris här ? Rolex, omega, liknande

Någon som har erfarenhet?

Mvh
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Tja.
Åker till budapest över helgen. Finns det möjligtvis en möjlighet att knipa en klocka för bra pris här ? Rolex, omega, liknande

Någon som har erfarenhet?

Mvh
Priserna är som hemma i Svedala, TAG har en trevlig butik där jag hittade en riktigt cool väska och prutade rätt hårt (sista exet) :)
 
Tjenare!
Reser iväg till Budapest på torsdag och tanken slog mig, kanske man hittar något trevligt där?
Är det någon som har erfarenhet av att köpa klocka där? Tänkte att priserna kanske är trevliga :)
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Hej,

Jag undrar ifall det finns klockbutiker som man ej får missa i Budapest? :)

Tack för svar.
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Vill minnas att de har lite av en klockgata ungefär vid operan med ADs för Rolex och Omega bland annat. Har dock endast windowshoppat i Budapest då jag (som många andra besökare) var där på svensexa 😇

Edit: och en Seikobutik såklart!
 
Topp