• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då har man nått ännu en milstolpe i sin redan så framgångsrika karriär...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
hade Zlatan sagt!

Men det gör inte jag, jag vill bara meddela, att jag nu är med i den fina skaran av 1000-inläggsklubben!

Hur e d möjligt? man frågar sej gång på gång hur e d möjligt?

Vill TACKA för ett mycket grymt forum, ni som gör detta möjligt ska ha en jätte stor eloge för erat arrangemange, bra jobbat :cigar: , och det är kul att få vara del av det! Och så är det jävlit kul att fått massor av nya vänner, tack som fan för det! Hoppas vi ses igen snart på någon KS-fest.

Jaja...nu till tävlingen som sig börs, vad är vinsten då! Jo det ni kan vinna är en skitklocka och en Blu-ray film som är Gladiator då det finns filmnördar på detta forum.

DSC_6081_zps7c08dc46.jpg


Nu till tävlingen, jag skall inte krångla till det, ni skall gissa vad mätarställningen står på just nu i skrivande stund på denna bilen som jag kör för tillfället medans det andra aset står på verkstan. Ruggigt jobbigt att åka omkring då det sitter sommarsulor på den. Som sagt, den som gissar helt rätt vinner så klart priset om inte så är det närmast som gäller, Lycka till :cool:

golf11.jpg
Visst Ja! Tävlingen håller på tills någon gissar rätt, skoja bara vi säger lördag kl: 12:01.
 
Topp