JayJay
Guld
Jag för egen del uppskattar infon. Hade väl inte varit lycklig om det var mitt köp men hellre att man har koll på vad man faktiskt har. Förstår dock inte varför du inte lyft bladet från munnen tidigare?Vet inte om det är fel att posta men när jag ser denna klocka snurra runt om och om igen på forumet till ganska saftiga priser så känner jag att jag till slut är tvungen att säga något..
Fyrsiffriga Datejusts (160x) har alltid t swiss t på tavlan. Aldrig t swiss made t. Är 99% säker att denna är en refinish/redial så det vore trevligt om vi kan reda ut det så inte ovetande köpare luras. Beklagar att jag tar upp det nu Rock_N_Ron men någon gång måste det sägas. Visar det sig att jag har fel så är jag den första att be om ursäkt men denna info finns ganska tydligt på många forum. Just blåa tavlor är dessutom väldigt ofta refinishade och säljs som det på tex ebay.
Möjligtvis att sena service-tavlor kan heta swiss made men då gissar jag att det märks via luminova och annat. Då heter den heller inte t innan och efter texten.
Är min post grisig? Skrik till så tar jag bort den.
Till TS säger jag hur som helst grattis till en fin klocka (och vandringspokal).