• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var det klaaart då, vi kör en paketöppning till! En triss blev till ett fyrtal!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men efter att Urinvånaren har haft sin unboxing så känns detta som en fis i rymden Hahaha, tar av mig hatten och gratulerar i alla fall, snyggt jobbat Urinvånaren! Fick lite ont i röva också :oops:

Men, men efter lite jobb för att få hem klockan så fanns det bara en utväg, och det var att åka och hämta klockan själv. Så sagt och gjort, kasta sig in i bilen och gasa iväg mot Västerås, tid hade man ju på sig då dom stängde kl 19. Men dessvärre så hade vi bjudit hem några bekanta på mat och dryck kl 19 så det blev till och skynda sig iaf. Bra väder var det så det var bara att cabba ner och gasa på i det fina sensommar vädret.

Väl på UPS i V-ås så gick det snabbt att få paketet, killen som gav ut det var klockintresserad då han kände till säljaren handlaren på paketet. Så det blev några minuters surrande om klockor, jävlit trevligt.

Första bilden avslöjar vad det är, iaf för er som gillar denna modellen.



Nu följer några vanliga tråkiga paketöppnings bilder. Vi känner igen dom från flera trådar.





Som dom flesta nog redan gissat...



Så är det ROLEX så klart!



Likt dom andra modellerna så är det klockporr för mig då det är fullset.





När bild på denna skönhet, har allt gillat YM, men aldrig kommit till skott förrän nu.



Och så den obligatoriska wrist shotet!



Det var allt, jag tackar för en riktig minnesfull och skön vecka. Nu blir nog det inte 4 år tills nästa gång man köper klocka. Skulle nog säga tio år, men det var det fan värt alltså Hahaha... Tack för alla trevliga snälla kommentarer. :angel: :artist: :wtf: :pirate: :smug: :p :cool: :cigar: :blackeye: :D :facepalm: ;) :woot: :greedy: :hungry: :meh:.

Smög undan lite men nu skall jag gå tillbaka och ta hand om mina gäster, ha en trevlig kväll!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Helt otroligt, skulle inte bli förvånad om du bor i husvagn numera.
grattis!
Min säger hej.
8emeny4y.jpg

/j
 

jabla

Sarlacc
Grattis till alla dina nykomlingar! Yacht Master är en klocka som verkligen växer när man haft den ett tag.
Har haft min i snart ett år och jag gillar den bara mer för varje dag.
YMgul.jpg
 

M74

Omega
Stort grattis!
4 st på en vecka, det måste fan i mig vara rekord på forat, starkt jobbat och jävligt modigt. Måtte ingen därhemma komma påre bara, förrå kommer skötarna me tröjan:D .
/Mathias
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis till alla dina nykomlingar! Yacht Master är en klocka som verkligen växer när man haft den ett tag.
Har haft min i snart ett år och jag gillar den bara mer för varje dag.
YMgul.jpg

Jag håller med dig Jabla! Känner att den kan få massor av handledstid. Men jag kan säga att milgaussen har vuxit under dagen.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort grattis!
4 st på en vecka, det måste fan i mig vara rekord på forat, starkt jobbat och jävligt modigt. Måtte ingen därhemma komma påre bara, förrå kommer skötarna me tröjan:D .
/Mathias

Haha...har bara talat om 2 st av klockorna för tanten därhemma. Det får vänta på sig och tala om datejusten och YM . :gs:
 

jabla

Sarlacc
Jag håller med dig Jabla! Känner att den kan få massor av handledstid. Men jag kan säga att milgaussen har vuxit under dagen.
Gillar Milgaussen men den bygger för högt på min handled. Yacht Masterns böjda bandhorn är svårslagna när det gäller komfort, den känns inte mycket klumpigare än Datejusten på armen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det tar ju för fan aldrig slut! Helt sinnes ju! Har du raidat en klockaffär eller är det du som är tomten och laddar upp inför julen?
 
Topp