• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Död Panerai?

Jonaz

Guld
Ifrån en dag till en annan har min pam logo slutat fungera. Inget trauma eller hårt slag...
Den känns som vanligt när jag drar upp den men det rör sig inte.

antar att det bara är att lämna in. Någon med tips på ställe i Göteborg eller måste jag upp till AD i Sthlm?

Ifrån en dag till en annan har min pam logo slutat fungera. Inget trauma eller hårt slag...
Den känns som vanligt när jag drar upp den men det rör sig inte.

antar att det bara är att lämna in. Någon med tips på ställe i Göteborg eller måste jag upp till AD i Sthlm?
Vilken modell är det? Det finns några stycken olika pam logo. Vissa med inhouse-verk (dvs. AD i Stockholm eller Köpenhamn) och vissa med ETA (dvs. varsomhelst).

Säkert inte relaterat men när jag var på Nymans så fick en i personalen där förklara för en rolex-snubbe att hans klocka inte gick på batteri och att om man lägger ifrån sig den för länge så behöver man dra upp den lite manuellt. Jag undrar hur många sådana som trillar in per dag...

Tillbaka
Topp