• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Död stad...

WatchIT

Panerai
Spenderar en dag/kväll i Trelleborg för vidare färd mot Tyskland...deprimerande!

Snacka om dött centrum och föga överraskad att se Stärnurmakarnas butik tom och öde. Är det så här framtida centrum kommer att se ut?
 

Chuck

Patek
2-Faktor
lol been there Done that. Se ifall du kan spela lite tärning med chaufförerna vid terminalen :woot:
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Deppig stad.
En fd industristad utan kulturella ambitioner .
Inget vettigt att göra, mig veterligt ingen bra krog eller liknande . Jobbade där för 15 år sedan under ett par tre månader , inte så inspirerande ...
 

Veratio

Cartier
Hah!

Det är kul att höra att andra känner likadant. Bodde där i 9-10 månader innan vi flyttade till Malmö. Luktar något jävligt där också från tången och då är jag ändå uppväxt i en bruksort med pappersbruk (pruttlukt!)...

Men Malmö är en jäkla fin stad faktiskt, åtminstone utvalda delar. :D
 

WatchIT

Panerai
Tänkte på den nedlagda Uraffären i Helsingborg när jag skrev denna kanske onödiga tråd. Trist att se samma i Trelleborg och att det vimlade av stängda restauranger. Fanns knappt en käft i centrum och det enda av liv stod pensionärerna för med bingo och orkester som spelade lite Blues Brothers minsann....
 
Lol,

Kul att ni skriver att Trelleborg och Malmö är döda med tomma skyltfönster och allmänt elände.

Titta i Norrlands inland så ser ni att ni har det jävlig uppåt iaf. :woot:
 

Portofino

Panerai
Skillnad på stad och by kanske? Jämför man Malmö med till exempel Luleå så tyckte jag mig se betydligt färre tomma lokaler i Luleå än i Malmö.
 
Topp