• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dödsannons för Klockmaster Globen

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_9009.jpeg

Det är nu 20-50% off på (nästan) allt i butiken inför flytt.

Nej vad tråkigt! Hoppas de hittar nya lokar snart, grymt trevliga och man får alltid fantastisk service där😊

Shit vad trist. Har alltid varit trevligt och välkomnande oavsett om man bara är där för att snacka skit eller faktiskt har nåt vettigt ärende.

Alltså fy fan va tråkigt… var inne och kikade idag. Hämtade ut klocka från urmakeriet.

Har bott ett stenkast ifrån globen senaste 15åren och KM globen har flitigt besökts.

Alltid välkomnande och trevlig personal. :sorry:

Fan vad tråkig läsning! men vi hoppas något gott kommer ur detta.

Att köpa Grand Seiko i Sverige har inte blivit lättare sista månaderna..

”mm300” blå, 30% den gick fort. Tissot prx ice blue var borta från hyllan med på 20%.

30% på Oris

De verkar inte direkt vara jätteförtjusta i deras nuvarande hyresvärd. Om man läser mellan raderna.

De verkar inte direkt vara jätteförtjusta i deras nuvarande hyresvärd. Om man läser mellan raderna.
Det pågår renovering i köpcentret redan nu, värre blir det när slakthusområdet byggs om… Jag tror dom drar precis i rättan tid, dessutom är det inte riktigt så panikartat som man kan uppfatta det 😉

Har någon koll på huruvida de har den blåa Certina DS action diver i 38mm inne och på rea? Får inte tag i butiken.

Dom borde hyra lokalen min BRF ska hyra ut. Hade vart drömmen. Gångavstånd liksom. :)

Tråkigt. Men det blir nog bra tillslut.

Priset på Prospex-serien (vissa modeller) verkar ha ökat rejält sista halvåret😱. Köpte min SPB117 (svart alpinist) för listpriset 8 000 kr. På hemsidan listar den nu 10 000 kr. Så med nuvarande rabatt på 20% är man ”bara” nere på de priser som gällde för några månader sedan…..

Tillbaka
Topp