Gissar på att du är en Breitlingkille. Inget illa menat!Intressant. Just nu så har blåa jeans och en Nashville Predators hoodie på mig. Analysera!! Förutom att jag gillar hockey dvs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar på att du är en Breitlingkille. Inget illa menat!Intressant. Just nu så har blåa jeans och en Nashville Predators hoodie på mig. Analysera!! Förutom att jag gillar hockey dvs
Är inte insnöa på specifika märken. Du har rätt i att jag äger en Breitling. Är dock det senaste inköpet och har tagit mig år att värma upp till märket. Är fortfarande väldigt få modeller från Breitling jag kan tänka mig. Dom flesta är för stora. Jag använde 34-42mmGissar på att du är en Breitlingkille. Inget illa menat!
Jag dömmer ingen. Där emot kan jag blir positivt överraskad. Till exempel som när jag upptäckte att min väns pappa, som är totalt ointresserad av klockor, har burit sin Heuer Monaco 1133 varje dag sedan han köpte den 1970.
Såg på watchville att där va nån länk till en pod med chefen på hamilton..Får erkänna att jag tänkte köpa en Volvo eller en Saab 2005. Inget fel på Volvo, stabilt val men lite vanlig och lite tråkig.
Inget fel på sub i sig, den är fin och fungerar bra, dock betalar man många procent enbart för att det står Rolex på den. Tyvärr är den också väldigt uttjatad och kopierad så tycker inte alls den är rolig. Att en del tycker att årets stora nyhet är en ny färg på bezeln säger en del också...
Haha ja den där Hamiltonen fortsätter att hemsöka mig! Jag letar ju aktivt efter en ny, tex en GMT, khaki chrono eller en khaki i 40mm på länk. Vi får se vad som kommer på Basel i år.![]()
Såg på watchville att där va nån länk till en pod med chefen på hamilton..
Kanske kan vara värt att kolla upp!?
Hamilton är goodshit för stålarna!
Såg en snubbe med Hulk idag och tänkte direkt att han måste vara sophämtare.
Såg en brutal (och säkert svindyr) powerboat på marinan häromdagen. Ägaren/na tankade i säkert 20-30 minuter, det stod "Dirty Plumbers" på sidan.Såg en snubbe med Hulk idag och tänkte direkt att han måste vara sophämtare.
Sånt tycker jag man stöter på rätt ofta i Stockholm. Folk som kör Armani/D&G klockor som de "precis köpt för 5 lax" och är såååå stolta överDömer inte, men när någon bär en parfymklocka och trycker upp den i ansiktet på folk så kanske man reagerar. Kommer ihåg en julfest på jobbet där en kille hade införskaffat en ny Armani-klocka som han gladeligen satt och pratade högt och skrytigt om. Det fick han äta upp rätt snabbt av kollegorna som alla är inbitna Swiss-fanatiker vilket gjorde att han satt tyst hela kvällen sen.
Generellt är jag glad för automatare i alla dess former och oftast är det ett utmärkt samtalsämne med folk man inte känner så bra![]()
Förstår inte problemet? Vad är det för fel att vara stolt och skryta över sitt klockköp?Dömer inte, men när någon bär en parfymklocka och trycker upp den i ansiktet på folk så kanske man reagerar. Kommer ihåg en julfest på jobbet där en kille hade införskaffat en ny Armani-klocka som han gladeligen satt och pratade högt och skrytigt om. Det fick han äta upp rätt snabbt av kollegorna som alla är inbitna Swiss-fanatiker vilket gjorde att han satt tyst hela kvällen sen.
Generellt är jag glad för automatare i alla dess former och oftast är det ett utmärkt samtalsämne med folk man inte känner så bra![]()
Förstår inte problemet? Vad är det för fel att vara stolt och skryta över sitt klockköp?
Han är uppenbarligen stolt över sitt köp. Vem är du att säga att hans klocka sämre än den du bär och ta bort hans glädje?
Såg en snubbe på Liseberg idag och tänkte han måste vara bibliotikarie. Hade en AP 15202 på armen. Vart är vi på väg lixom!!!111 @Feskarn
Desto dyrare och mer prestigefylld klocka desto bättre människa. Jag är dock inte helt hjärtlös och skulle hjälpa någon i nöd med en SEIKO, men där drar jag personligen gränsen.![]()