• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagen efter 1års-kalaset - Tack KS!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack Klocksnack!

När vi grundade Klocksnack för ett år sedan gjorde vi det såklart med hög ambitionsnivå och med förhoppningen att forumet skulle bli en kul plats att hänga på för alla som har ett (ibland osunt) intresse för klockor. Så här ett år senare så och särskilt så här dagen efter en festkväll som igår så känns det faktiskt som om vi alla medlemmar på KS tillsammans har lyckats. Vilket grymt trevligt forum Klocksnack har blivit!

Vi vill här passa på att tacka arrangörsgruppen bakom gårdagens 1-årsfest för ett fantastiskt arrangemang. Riktigt bra uppstyrt och kul att träffa så mycket folk. Ett stort tack till Porsan , masterkiller , Josef B , Ricrob och Målarn som har lagt ned ett hästjobb för att ordna med allt runt festen.

Ett stort tack också till Rob Engström och Sjöö Sandström som i samband med festen lottade ut platser till varsitt event exklusivt för oss på KS. Riktigt trevligt!

Men framförallt vill vi tacka alla medlemmar på Klocksnack som varenda dag härjar runt på Klocksnack och gör det till ett så skönt forum. Klocksnack ÄR medlemmarna!

Så, stort tack KS både för ett fantastiskt forum och en riktigt skön 1-årsfest!

/ Spencer66 , daviden , Denke , jakob.dala , hans
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tack för ert engagemang. Det är ett mycket trevligt forum med både högt och lågt som det skall vara!
Efter några månader så vill jag bara instämma i hyllningarna.

Grattis KS!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Tack själva!

chuck-norris-thumbs-up.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Asså jag har en sån jäääääla mancrush på er allihop här på KS. Ni är ju så fina och snälla och rara och trevliga så det står härliga till!

Skönt ställe och jag är stolt över att kunna kalla en hel del av medlemmarna för vänner!
 

Jaguaren

Omega
Tack för att ni gav mig en dyr hobby till :happyhappy:
Tack Denke för att du sålde en klocka till mig som sitter på 16 timmar om dygnet just nu. :)
Om jag inte lagt 30k :nailbiting: på att följa Malmö FF varje år hade det kunnat bli många nya klockor.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tack för ett riktigt kanonforum. Bra startat och skickligt aministrerat. Hatten av!
Ser fram mot att träffa er vid framtida sammankomster.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för att ni gav mig en dyr hobby till :happyhappy:
Tack Denke för att du sålde en klocka till mig som sitter på 16 timmar om dygnet just nu. :)
Om jag inte lagt 30k :nailbiting: på att följa Malmö FF varje år hade det kunnat bli många nya klockor.
30 papp för att följa "if if"? Nä men vafaan?! Klockkontot måste alltid går först..ALLTID! :)
 

Mr Chance

Kalmar
Visst är det härligt med en RIKTIG ryggdunkarklubb där vi bara har positivt att säga! Eller kanske inte. Så därför tänkte jag lämna följande förbättringsförslag inför nästa fest:



































Äh, skoja bara!

:D

Jag gillade festen lika mycket som alla andra.
 

max

Dancing Queen
Tack återigen! Väldigt trevligt som vanligt och riktigt bra styrt! Cred till grabbarna bus.

...lyckades på oklart vis supa bort en lupp men resten verkar jag fått med mig hem :D
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Tack återigen! Väldigt trevligt som vanligt och riktigt bra styrt! Cred till grabbarna bus.

...lyckades på oklart vis supa bort en lupp men resten verkar jag fått med mig hem :D

Tack till alla! Ingen nämnd och flera glömda. Ett särskilt tack till dig också max som ställde mig i rätt riktning och gav mig en knuff. Jag kom hem någorlunda helskinnad.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Det enda jag har att klaga på är att ingen upplyste mig om det faktum att man kunde ge bartendern 2 drinkbiljetter istället för en och få prima starksprit!!
 
Topp